fUsiOn Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 jeg kjøpte nettopp en ny Duron 950Mhz. Steppingen er ANDA "Z" og har rød core. Den går fin fint på [email protected] volt, men forløpig skal jeg ta det med ro.. skal få kjørt den inn litt. Hovedkortet mitt vil ikke mer enn 12.48 i multiplier.. og jeg vil ikke stille mer på fsb. 12.48x i multiplier høres kanskje helt på jordet ut? men det er fakta. 12above på mitt hovedkort er altså 12.48x.. lattis jeg trodde det var 13x jeg da men.. Men jeg ikke prosessoren klarer mer enn 1322Mhz alikevel.. så da gjør det ikke noe om hovedkortet ikke støtter mer heller.. hehe Lenke til kommentar
Jeez Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Hehe, høres bra ut! Har sjøl en Duron 850 på et Abit KT7 (Raid) kort (veit ikkje noe som stepping? Åssen finner eg detta der ut?). Iallfall har eg hatt den mer eller mindre stabil på 1130 MHz med en vanlig TaiSol kjøler på 1.85 volt. Skal få meg et termometer snart fordi HardwareMonitor ikkje er til å stole på: 34 grader på load? Men hvis eg nå vil ha høgare Vcore, må eg til med å lodde på hk eg styr da? Abit KT7 fungerer tydeligvis konge på overklokking. Jeez Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 2. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 2. mai 2002 ja 34 grader på load høres litt lite ut... men jeg stoler på måleren min jeg men jeg har jo regnet ut tempen i teori bare for å være sikkert og det stemte sånn passe godt. Hvis du skal sjekke steppingen din så må du ta av kjøleribba og kikke på prosessorens core. På tredje linje så står steppingen. Hos meg stod det ANDA og masse tall. sjekk denne linken for hvor du leser av stepping: http://forum.oc-forums.com/vb/showthread.p...hlight=stepping Kikk her så ser du en annen måte å voltmodde enn å lodde på hovedkortet ditt. http://forum.gamer.no/viewtopic.php?topic=...=24604&forum=13 _________________ fUsiOn Abit KT7 Duron 800@[email protected] 40g@idle 46g@MAX Duron 950@[email protected] Alpha PAL8045 384MB RAM PC133@134Mhz [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-05-02 02:19 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå