Goodall Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ser jaggu meg at det har kommet ny bios gitt, eneste jeg klare å finne ut om den er at den støtter AMD Sempron CPU er det noen som har testet denne biosen? Gidder ikke bytte bios hvis den fikser bare 1 ting og det er støtte for Sempron CPU Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Eg har bios versjon 1010 på asus kortet, denne biosen funker veldig bra. Har prøvd 1011 og jeg prøvde 1012 idag. Under oppstarten får jeg beskjed om at det er noe feil på cpu vifta og den bare restarter seg hele tiden. Det merkelige er at tempraturen kun ligger rundt 52 grader. Noen andre som har prøvd? Noen som vet hvorfor jeg får denne meldingen, e det noen plass at jeg kan få hovedkortet til å slutte å lese målinger fra cpu vifta?(vil bare vite tempraturen) Lenke til kommentar
lpaul Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Heisann.. har nettopp flashet BIOS fra 1011 -->1012.... Jeg får en beskjed om at jeg har har overklokket CPUen og at viften ikke fungrer... Vifteproblemet kan være at viften roterer på ca. 2200RPM og dermed ikke blir registrert, men oveklokkings varselet vet jeg ikke hva kommer av.... Har ikke klokket cpuen eller rørt noen andre innstillinger.... Jeg får kommet meg inn i windows og alt annet virker stabilt...( 48 idle/ 54 fullload) EDIT: trykkleif Endret 12. august 2004 av lpaul Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Asus probe er satt opp til å tro at 6000 rpm er max viftehastighet, så da er det vel det samme i biosene deres også, tenker jeg. Får som regel warning jeg også, kjører vel med 1008. Rpm ligger på 2000-2200. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå