FlexGym Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har tung mc lappen og skal kjøpe en bil som veier fra 3600kg-7000kg. står mellom Chevrolet-(silverado/Suburban) Ford-(Excursion 7.3 TD) GMC.(youkon 8.1) Da lurte jeg på om jeg må ta klasse B først så samme dag som oppkjøringa ta klasse C med en ny oppkjøring Eller kan jeg ta kun klasse C og få klasse B gratis? Jeg er gammel nok til å ta klasse C. Tilleggs spm : noen som vet noe neg/pos om disse bilene? har egentlig bestemmt meg for ford`en. Regner med å tegne kontrakt i mars-05. må ha sertifikat før den tid. Lenke til kommentar
TomasK Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du må ta klasse B og så ta klasse C lett lastebil. Det er ikke bare å kjøre opp til klasse C, det er mye teori (lasting av bil/kjøretid osv), og så ha kjøretimer på lett lastebil samt oppkjøring. Lenke til kommentar
FlexGym Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 er klar over at jeg må ha mange timer på klasse c . men da må jeg altså ta klasse b 13-20000kr så ta klasse c 20000kr... går litt penger der. misunner di som fikk klasse b før 1978 de har lastebil "gratis" Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå