FenrisC0de Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jo, jeg hørte noe rykter om at det hadde kommet en co-op mod til operation flashpoint slik at man kunne spille hele campaignen som Co-op? ikke bare enkelte missions... noen som har link? Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tenker du på operation Freedom ( desert ) eller ? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 huh? jeg har LAN, og det ville vært moro å spille igjennom Operation Flashpoint campaignen med co-op mode, hørte at det var en mod som gjorde nettopp det mulig.. Lenke til kommentar
*Magnus* Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ja. men tenker du på campaignen kalt operation freedom ? eller de vanlige CWC, RH, å Res campaignene `? Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 vanlige, spesielt da CWC campaignen! Lenke til kommentar
Archangel Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Dersom det er det orginale campaignet du tenker på så tror jeg den har vært ute LENGE, mener jeg spilte noe som det for sommeren for 2 år siden. Lenke til kommentar
FenrisC0de Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ja, jeg finner ihvertfall ingen co-op mod for hele cwc campaignen! Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) den jeg prøvde for leeenge siden var co-op mod av CWC, men den fungerte meget dårlig... jeg kan sende deg fila hvis du tar kontakt på en eller annen måte... Endret 11. august 2004 av MrLee Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå