Playmofetish Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei, driver nå og kjører Prime95 v 23.8.1 på torture blend test. Har klokka min Athlon 64 3200+ til 2530MHz, og vil vite hvor stabilt dette er. Nå har den tikka seg igjennom test på test. Bare lurte på hvor lenge man bør la Prime95 gå? Blir den noensinne ferdig, dvs. er det en bestemt runde med tester den kjører seg igjennom? Så et screenshot av en kar som hadde klokka til så og så mye, og hadde Prime95 som bevis, og der så det ut som om det var en "komplett runde" som var ferdig. Og finnes det noe prog til avlesning av AMD64-stepping. jeg har kun et gammelt et, som sier at cpuen min er lagd i år 2014.. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 http://www.neoseeker.com/Hardware/faqs/kb/2,15.html Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) CPU-Z viser deg alt du trenger vite om prosessoren. Jeg synes nå Prime95 bør kjøres i 12-24 timer. Edit: Var allerede linket til CPU-Z ja... Endret 11. august 2004 av Goophy Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 CPU-Z veit jeg godt om, og det har jeg. Jeg tenkte mer på et program der du skriver inn hele steppingen på prosessoren din, og så får du opp produksjonsdato og mye specs som ikke står i CPU-Z. Har som sagt hatt et slikt, men det viste mye feil. Som at prosessoren var bygd om ca 20 år osv.. Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det står jo på cpu'en da . Viser CPU-Z FC0 (family=F , Model =C , Stepping=0) Er det en revisjon/stepping DH7-CG (newcastle 512kb m/CG stepping). Eks. ADA3xxxAEP4AX AX er part def. DH7-CG ADA3xxxAEP5AP ADA3xxxAEP5AR 5 er 1MB L2 cache. All info samlet på en side finner du her: http://fab51.com/cpu/guide/opn-64-e.html Lenke til kommentar
Playmofetish Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hmm, nå fikk jeg feil i Prime95 etter nesten fire timer. Liker ikke helt å øke volten over 1.6v, men jeg prøve videre fra den testen som feilet. jeg kjører Far Cry helt fint osv, men er det fortsatt en svakhet i systemet siden det blir hardware failure etter fire timer? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå