Dr.X Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hm, det var rart.. Diesel holder som stein her Lenke til kommentar
Anette_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hm, det var rart.. Diesel holder som stein her Jentebuksene til diesel er jævelige å gå med! MEn det var litt veldig off topic da Lenke til kommentar
- mOtz^ - Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 MEn det var litt veldig off topic da De fleste er litt utafor topic her da, men det er også morsomt å høre dere snakke om det kvaliteten på produktene demmes ... Lenke til kommentar
mbskywalker Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 det som er galt med dressmann er at de tar over hele oslo . Alle de "mindre" dressbutikkene har blitt kjøpt ut av markedet av dressmann. Lenke til kommentar
PlatinumFlyer Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 det som er galt med dressmann er at de tar over hele oslo . Alle de "mindre" dressbutikkene har blitt kjøpt ut av markedet av dressmann. Det har vært en liten tendens til det.. Dressmann spiser nok opp en del mindre butikker. Men Dressmann er vel mer lønnsomt, så da får det vel gå Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Aldri her. I bukser kjøper jeg stort sett Diesel og marlboro, og er sykt fornøyd. De buksene jeg er aller minst fornøyd med kvaliteten på er, pussig nok, et par Diesel-bukser. Kan være med Diesel, men Marlboro bukser er visst veldig bra kvalitet på og, ifølge en jeg kjenner som jobber på en marlboro butikk, det eneste som er verdt å kjøpe derfra. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hm, det var rart.. Diesel holder som stein her Jentebuksene til diesel er jævelige å gå med! MEn det var litt veldig off topic da Ikke den jeg har. Og den har jeg hatt.. hm.. noen år. Lenke til kommentar
bfisk Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Aldri her. I bukser kjøper jeg stort sett Diesel og marlboro, og er sykt fornøyd. De buksene jeg er aller minst fornøyd med kvaliteten på er, pussig nok, et par Diesel-bukser. Kan være med Diesel, men Marlboro bukser er visst veldig bra kvalitet på og, ifølge en jeg kjenner som jobber på en marlboro butikk, det eneste som er verdt å kjøpe derfra. For fyren som jobber på en Marlboro-butikk er jo ikke upartisk Men seriøst, Marlboro lager ordentlige klær, men så går det jo fem dressmannbukser på en marlborobukse hva pris angår da, så får det heller bare være sånn Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Dressmann har fine slips da. Hanskene deres kan også med nød benyttes. Men, buksene er akk så kjedelige og har dessuten ikke uendelig med levetid. Skal nevnes at et par merker som er sykt dyrere har like kort levetid. Lenke til kommentar
FJERNET111 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 For fyren som jobber på en Marlboro-butikk er jo ikke upartisk Men seriøst, Marlboro lager ordentlige klær, men så går det jo fem dressmannbukser på en marlborobukse hva pris angår da, så får det heller bare være sånn Poenget var jo at han sa at alt var søppel på den butikken _utenom_ buksene. Kjenner han ganske godt så han driver nok ikke med reklame Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå