Gå til innhold

Er det noe galt med Dressmann?


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Aldri her. I bukser kjøper jeg stort sett Diesel og marlboro, og er sykt fornøyd.

De buksene jeg er aller minst fornøyd med kvaliteten på er, pussig nok, et par Diesel-bukser.

Kan være med Diesel, men Marlboro bukser er visst veldig bra kvalitet på og, ifølge en jeg kjenner som jobber på en marlboro butikk, det eneste som er verdt å kjøpe derfra.

Lenke til kommentar
Aldri her. I bukser kjøper jeg stort sett Diesel og marlboro, og er sykt fornøyd.

De buksene jeg er aller minst fornøyd med kvaliteten på er, pussig nok, et par Diesel-bukser.

Kan være med Diesel, men Marlboro bukser er visst veldig bra kvalitet på og, ifølge en jeg kjenner som jobber på en marlboro butikk, det eneste som er verdt å kjøpe derfra.

For fyren som jobber på en Marlboro-butikk er jo ikke upartisk :thumbup:

 

Men seriøst, Marlboro lager ordentlige klær, men så går det jo fem dressmannbukser på en marlborobukse hva pris angår da, så får det heller bare være sånn :)

Lenke til kommentar
For fyren som jobber på en Marlboro-butikk er jo ikke upartisk :thumbup:

 

Men seriøst, Marlboro lager ordentlige klær, men så går det jo fem dressmannbukser på en marlborobukse hva pris angår da, så får det heller bare være sånn :)

Poenget var jo at han sa at alt var søppel på den butikken _utenom_ buksene.

 

Kjenner han ganske godt så han driver nok ikke med reklame ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...