Gå til innhold

Er det noe galt med Dressmann?


- mOtz^ -

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
dressmann er en helt grei kjede. de har ålreite priser og et ganske greit vareutvalg. er kanskje ikke stedet man kjøper klær da man går på ungdomsskola, men når man kommer litt opp i årene er det noe fint å få tak i der.

Jeg går på ungdomsskolen og kjøper nesten bare klær på Dressmann :D

Det er jo nesten det eneste stedet hvor de har 'normale' klær også da ;)

Lenke til kommentar

blir så dumt med ungdomskole folk som kjøper klærne sine på skate butikker, carlings, jack and jones, og betaler 700kr pr bukse...

 

Selv handler jeg bare hos dressmann og av og til match man... De har masse stilig, men egner seg bedre til studie-årene og senere...

 

Hater fjortisser og presset dems. Søstra mi begynner på ungdomsskolen nå... vedder på at det ikke blir no ferie neste år, og søstra mi kommer til å ha et fullt skap.

Lenke til kommentar

Markedsføringa dems er perfekt..

 

De har jo oppnådd akkurat det de vil, bevist ligger jo bare i at du lager denne tråden.

 

Har aldri handla der selv, så jeg går nok under kategorien som kjøper de litt dyrere tinga. Men det lønner seg jo, jeg har aldri hatt en bukse der sømmene går opp :!:

Lenke til kommentar
Har aldri handla der selv, så jeg går nok under kategorien som kjøper de litt dyrere tinga. Men det lønner seg jo, jeg har aldri hatt en bukse der sømmene går opp  :!:

De "dyrere tinga" har like ofte rævva til råtten kvalitet.

Aldri her. I bukser kjøper jeg stort sett Diesel og marlboro, og er sykt fornøyd.

Lenke til kommentar
Har aldri handla der selv, så jeg går nok under kategorien som kjøper de litt dyrere tinga. Men det lønner seg jo, jeg har aldri hatt en bukse der sømmene går opp  :!:

De "dyrere tinga" har like ofte rævva til råtten kvalitet.

Det eneste dyre jeg har hatt som har gåt ti stykker er en gant t-skjorte... Hele sømmen bare spratt ut når jeg tok den på meg. Den andre jeg kjøpte har jeg aldri hatt noen "problemer" med.

 

Når jeg selv kjøper klær legger jeg vekt på at de er av en nogenlunde kvalitet slik at de ikke slites etter en uke.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...