Dinsdale Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for å varme opp og installere Halflife . Problemet er at jeg finner ikke key`en. Den skal stå på casen står det, men jeg finner ingen, noen steder. Jeg har heller ikke lyst til å hente den andre steder Noen som husker hvor denne er på sitt cover? Er jeg blind eller? Lenke til kommentar
Rodwelt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 nede til venstre på "boka" Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Halflife cd-key. Hvor? begynte nesten på om du spurte etter en falsk cd-key. Heldigvis er du tydeligvis en av oss "snille gutta". Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har bestemt meg for å varme opp og installere Halflife . Problemet er at jeg finner ikke key`en. Den skal stå på casen står det, men jeg finner ingen, noen steder.Jeg har heller ikke lyst til å hente den andre steder Noen som husker hvor denne er på sitt cover? Er jeg blind eller? på cd`n : til høgre nede(bakpå) Lenke til kommentar
M@R7!N Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Bakpå cden? , mente sikkert bakpaa boka? Men cdkeyen var iallefall nede til venstre på boka (half life generation) Endret 11. august 2004 av M@R7!N Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hvis du har billig bestseller versjonen står den nederst til venstre på forsiden til inlayet i DVD coveret. (står en tall kombo der, står ikkeno om at det er CD key fyi! ) Lenke til kommentar
Dinsdale Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ja, det var meg som var blind . Eller jeg trodde ikke at det var koden som sto nede til venstre. Har Bestseller-versjon ja. Takk for hjelpen . Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå