Zeph Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Alle spel kræsjer, varierer etter kor lang tid. Det er ikkje PSU, CPU has god temperatur, Memtest viste 0 feil ved minnet, og det er varmt i rommet. Er det måter å sjekke om noko kan være feil på det? Har satt på ein Zalman VGA kjølar, men det hjalp lite. Eg kan ikkje sjekke temperaturen på kortet sidan det ikkje er noko følar på det. Eg har flasha til PRO, og flasha tilbake igjen...men det er samme saken enda. Eg kjørte 3DMark03 når det var flasha, og fekk 5000 poeng, det kræsja ikkje under testen, men nå kræsjer det heile tida...akk sann...har hatt dette kortet i 14 månader eller noko i den duren...vil ikkje gje slepp enda. Eg har eit MX400 kort som eg kan putte i maskina, men eg vil prøve alt først. Skulle gjerne prøvd under kjøligare omstendigheter, men det er ikkje så lett å tvinge temperaturen ned når den er 30 ute. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har du overklokka eller mod'a noe annet enn BIOS? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Nope, alt er stock. Lenke til kommentar
DataFMT Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg ville ha prøvd skjermkortet i en annen maskin hvis du har muligheten. Det kan være noe galt med windowsinstallasjonen eller for gammel BIOS på hovedkortet som gjør problemene. Sjekk også at alle komponentene har nyeste driver. Hvis bare en komponent ikke har rett driver vil det kanskje oppstå problemer. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Eg har formatert 2 ganger, og alle komponenter har nyaste oppdateringar. Windows update er fullført. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Eg har putta i eit GeForce 2 MX400, og det funka fint, no crash. Ergo, skjermkortet har problemer. Eg får vel prøve å demontere VGA kjølaren, prøve originalen igjen, og sjå kva som skjer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå