GRendal Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 så på tv nå, der vår staude kommenterte Børsoppganger og nedganger på tv2-nyhetene. Så sa hun : "som vi kan se, har Norsk Hydro og Tandberg data fått juling". er dette bra nyhetsspråk da fikk latterkrampe ihvertfall Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ser ikke helt "gangsta" delen i det ... virker mer som gammel mans snakk for min del .. "ååå jasså ja! har du fått JULING!!!" Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er vel bare hennes måte å være litt "løs og ledig" på. Enkelte nyhetsopplesere (spesielt på NRK) er for stive... de har skjerpet seg litt etter at TV 2 Nyhetene begynte å ta andeler fra de, men fortsatt er enkelte litt for stive... og noen har en alt for tørr humor. Men at NRK fortsatt har de beste nyhetene, er det ingen tvil om. TV 2 vinner derimot på "folkeligheten". Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Wow. Tv2-nyhetene er så råkka. Wow. Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Wow. Tv2-nyhetene er så råkka. Ikke råkka... men "glimt i øyet" :!: Mente bare å si at de ikke er så formelle som NRK er. Noen liker det også. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Er vel bare hennes måte å være litt "løs og ledig" på. Enkelte nyhetsopplesere (spesielt på NRK) er for stive... de har skjerpet seg litt etter at TV 2 Nyhetene begynte å ta andeler fra de, men fortsatt er enkelte litt for stive... og noen har en alt for tørr humor. Men at NRK fortsatt har de beste nyhetene, er det ingen tvil om. TV 2 vinner derimot på "folkeligheten". ja.. digger vitsene til Davy Lenke til kommentar
sluffy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg møtte Davy på butikken i vinter, så sa han at julebrus ikke var bra for meg Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg møtte Davy på butikken i vinter, så sa han at julebrus ikke var bra for meg Nei, han drikker vel bare cola. Kul kar foresten... har hatt gleden av å prate med både han og Vår Staude (og div. andre prg. ledere)... ikke så rart ettersom jeg faktisk jobber deltid der. Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg møtte Davy på butikken i vinter, så sa han at julebrus ikke var bra for meg jeg har møtt Tore Strømøy på butikken! Lenke til kommentar
GRendal Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 vår staude er MILF! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå