Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg driver å lager logo for en mobilside og kunne trengt litt kritikk på den Men etter ønske fra co-admin på siden så kan jeg ikke nevne navent på siden enda, så til nå så har jeg bare skrevet "amobil.no" i logoen. Logoen kan sees her Siden siden omhandler mobiler så har jeg også blitt inspirert av en mobil, nemlig nokia 7610 Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kan ikke se noen logo jeg.... Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Fikset(glemte å laste opp logoen ) Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ok, hmm. På en måte litt kul, på en annen litt tam hvis du skjønner. Kan sikkert blir kul den der. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ok, hmm. På en måte litt kul, på en annen litt tam hvis du skjønner.Kan sikkert blir kul den der. Forstår hva du mener, men jeg kommer ikke på neon måter å "spice" den opp på Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kan ikke si det er det mest fantastiske mesterverket jeg har sett noen gang.. - Stor - Kjedelig - Bugs i fasongen - Font passer ikke - amobil.no..? Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Kan ikke si det er det mest fantastiske mesterverket jeg har sett noen gang.. - Stor - Kjedelig - Bugs i fasongen - Font passer ikke - amobil.no..? -Den skal ikke være større enn 100x100 på siden -Den er vel litt kjedlig ja -Bugs? -fonten er midlertidig -Les første post Endret 11. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 -Den skal ikke være større enn 100x100 på siden -Den er vel litt kjedlig ja -Bugs? -fonten er midlertidig -Les første post - Tenker på selve fasongen i forhold til teksten. - - Hakkete et par steder. - - Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er jo strengt talt ikke noe mer enn en firkant med avrundete hjørner. Hadde du laget en liten "skjerm"-firkant mot toppen, hadde det iallefall minnet mer om en mobiltelefon. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) - Tenker på selve fasongen i forhold til teksten.- - Hakkete et par steder. - - -Skal prøve å få fikset det, men mulig det forandrer seg med nytt fontvalg (det originale navnet er dog lenger enn "amobil.no") -.. -Sikkert fordi jeg lagret som gif -.. -.. Det er jo strengt talt ikke noe mer enn en firkant med avrundete hjørner. Hadde du laget en liten "skjerm"-firkant mot toppen, hadde det iallefall minnet mer om en mobiltelefon. Det skal ikke ligne en mobil telefon da, jeg brukte bare 7610 som inspirasjon Endret 11. august 2004 av Gandalf the Grey Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 det var vanskelig å se at logoen skulle ha assosiasjoner til 7610. etter som om 7610 ikke kan sees på som noe symbol for mobiltelefoner ville jeg valgt å assosiere med noe annet. noe som er lettere å kjenne igjen og som fester seg hos de som ser logoen. når det er sagt så er det vanskelig å lage logoer. den skal være enkel, fungere i svart hvitt, være lett å kjenne igjen og kunne assosieres med temaet. men øvelse gjør mester Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 det var vanskelig å se at logoen skulle ha assosiasjoner til 7610. etter som om 7610 ikke kan sees på som noe symbol for mobiltelefoner ville jeg valgt å assosiere med noe annet. noe som er lettere å kjenne igjen og som fester seg hos de som ser logoen. når det er sagt så er det vanskelig å lage logoer. den skal være enkel, fungere i svart hvitt, være lett å kjenne igjen og kunne assosieres med temaet. men øvelse gjør mester Har fått masse konstruktiv kritikk nå, så jeg skal sette meg ned å prøve på nytt Lenke til kommentar
HMaster Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er sikker jeg har sett en veldig lik logo før et steds, husker bare ikke hvor. Er vel ikke vanligvis en fordel at jeg begynner å tenke "åååh, hvor har jeg sett den logon før", når jeg ser en logo. Uansett, litt vel simpel? Hva vet vel jeg.. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Er sikker jeg har sett en veldig lik logo før et steds, husker bare ikke hvor. Er vel ikke vanligvis en fordel at jeg begynner å tenke "åååh, hvor har jeg sett den logon før", når jeg ser en logo. Uansett, litt vel simpel? Hva vet vel jeg.. Føler alle logoer er sett en gang før(det blir bare vanskeligere og vanskeligere med logo design ) Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Prøv å forminske firkanten og lag en form for radiobølger på siden (tre sånne buede streker utover eller noe sånt). Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå