hypers Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 eg har eit bilde på pcen min som eg har lyst te å legga ut på hw, men eg veit ikkje korleis eg gjør de. plizzzzzzz trenger hjelp Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du må legge bildet ut på nettet først. Om du ikkje har nokon plass å legge det, kan du prøve www.photobucket.com eller www.home.no Lenke til kommentar
T.L Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Lag deg en konto på f.eks home.no, så trykker du bare på "min datamaskin" og så på adresselinjen over, der skriver du ftp.home.no, så legger du bare bildene der. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 QUOTE (T.L @ 11/08/2004 : 23:32) Lag deg en konto på f.eks home.no, så trykker du bare på "min datamaskin" og så på adresselinjen over, der skriver du ftp.home.no, så legger du bare bildene der. Smart! har aldri tenkt på at man kan bruke ftp til home.no Lærer noe nytt hver dag! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg