galskapen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) vet noen om et program hvor man kan sjekke temp. på cpu, HK og liknende? /galskapen edit: helst noe man kan laste ned gratis Endret 11. august 2004 av galskapen Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) MotherBoard Monitor funker fint Link Edit: La til link Endret 11. august 2004 av ok2k Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 takk til ok2k Lenke til kommentar
DeFalk Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Aida32 er genialt... kan du benchmarke pesen din å sånn!! link : http://www.computerbase.de/downloads/softw...wachung/aida32/ Endret 11. august 2004 av DeFalk Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 takk til ok2k No problem Lenke til kommentar
reeeeg Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Everest Home Edition bruker jeg, siden jeg ikke fikk til Motherboard Monitor. Mye enklere med everest. Kan sjekke så mye annet der, og. Kjapt søk på google så finner du det. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Everest Home Edition bruker jeg, siden jeg ikke fikk til Motherboard Monitor. Mye enklere med everest. Kan sjekke så mye annet der, og. Kjapt søk på google så finner du det. http://www.snapfiles.com/get/everest.html Lenke til kommentar
galskapen Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Takk for mange fine svar alle sammen! Dette kommer nok til nytte... Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har sikkert fått nok svar men: Speedfan Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har sikkert fått nok svar men: Speedfan Speedfan er ikke til å stole på Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 .........., Óg; Det samme gjelder for resten av programmene også, dessverre. Skal du ha en skikkelig kontroll på aktuelle temperaturer, så bør du i stedet montere egne følere på aktuelle steder, som er tilknyttet digitale termometre. Microplex (og sikkert andre også) selger termometere med små flate følere, som du kan montere nær sagt hvor som helst. Lenke til kommentar
Laibach Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 .........., Óg; Det samme gjelder for resten av programmene også, dessverre. Skal du ha en skikkelig kontroll på aktuelle temperaturer, så bør du i stedet montere egne følere på aktuelle steder, som er tilknyttet digitale termometre. Microplex (og sikkert andre også) selger termometere med små flate følere, som du kan montere nær sagt hvor som helst. kan man montere disse på cpu? isåfall hvor? man kan jo ikke bare legge den oppå Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) .........., Óg; Det samme gjelder for resten av programmene også, dessverre. Skal du ha en skikkelig kontroll på aktuelle temperaturer, så bør du i stedet montere egne følere på aktuelle steder, som er tilknyttet digitale termometre. Microplex (og sikkert andre også) selger termometere med små flate følere, som du kan montere nær sagt hvor som helst. kan man montere disse på cpu? isåfall hvor? man kan jo ikke bare legge den oppå Visst sensoren her helt flat kan man vel det? Endret 12. august 2004 av The_Miracle Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Visst sensoren her helt flat kan man vel det? Nei, for all del! Det gjer at CPU mister kontakt med kjøleribba. Plasser den heller under CPU eller ved sida av core. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har sikkert fått nok svar men: Speedfan Speedfan er ikke til å stole på Hadde vært fint om du kunne begrunne den påstanden... Lenke til kommentar
Rubex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Du har sikkert fått nok svar men: Speedfan Speedfan er ikke til å stole på Hadde vært fint om du kunne begrunne den påstanden... Jeg har bare hørt fra folk her på forumet at det viser feil temp. i forhold til mange andre programmer. Lenke til kommentar
Znoken Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Tror jeg har prøvd de fleste og har kommet frem til at Speedfan er det jeg kan stole mest på....men som med de fleste programmer så er det noen som liker ditt og noen liker datt... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Mother Board Monitor 5 viser delvis feil temperatur hos meg. 10 grader under hva den egentlige er. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Synes Speedfan er genialt. Lite og greit, og kan justere viftehastigheter automagisk etter temperaturene. Men det virker som folk flest idag vil ha programmene så store og sloddette som overhodet mulig. Med tonnevis av unødvendig fjisfjas og oppblåst grafikk. Lenke til kommentar
Skrue Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 kan man montere disse på cpu? isåfall hvor? man kan jo ikke bare legge den oppå Joda, men den må legges tett inntil core: Lim den gjerne fast med en liten dråpe lynlim, eller AS-lim. Men fortrinnsvis fra motsatt side, ellers får du problemer med socketlåsearmen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå