Terje911 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg skal bygge meg ny data og trenger ett kabinett. Hadde tenkt å kjøpe dataen gjennom komplett.no eller pcutstyr.no å få de til å sette den sammen for meg. Derfor må jeg kjøpe kabinett gjennom dem, helst komplett.no fordi mange har anbefalt dem. Har dere noen tips om gode kabinetter som de har? (tror jeg skal ha midi tower) til rundt 400-800kr, med strøm (minimum 350W) Er dette kabinettet noe bra?? :Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4 Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Er dette kabinettet noe bra?? :Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4 NEI! Q-tec er IKKE å anbefale Noe sånt kan kanskje være bra? Endret 11. august 2004 av ok2k Lenke til kommentar
destroyy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 fysj, anbefaler ikke q-tech, hatt det selv å er så trangt å lite at det går ikke ann, hadde problemer med å få satt inn hd når hk var skrudd fast Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 For ikke å snakke om strømforsyningene... de er ikke trygge Lenke til kommentar
hypers Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 gå for da ok2k anbefalte, eg har chieftec sjøl og da syntest eg er knall bra Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 gå for da ok2k anbefalte, eg har chieftec sjøl og da syntest eg er knall bra Heh... litt tungt men Har alu-versjonen sjøl Lenke til kommentar
Terje911 Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Ja men det er ikke spesielt pent akkurat. Hva med dette da: Chenbro Gaming Box Black/Orange 350W PSU, litt dyrt men mye finere Lenke til kommentar
Føss Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ta heller dette!!! du får sterkere psu med og tre vifter!! Lenke til kommentar
monstar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er ikke noe negativt med q-tec som kabinett, bare PSU som følger med. PSU'en bråker som bare f. Lenke til kommentar
moray Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg vil anbefale AOpen 600B Det har fått masse skryt rundt på forskjellige forum, særlig strømforsyningen som er den samme som Denne Mist power-supply'en bare med en billigere 12 cm vifte. Lenke til kommentar
hypers Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 kjøp chieftec midi tower, da er ganske god plass i det og det følger med ganske god strømforsyning Lenke til kommentar
diversity Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 nei ikke chieftech.. ahr det selv.. er så lei av det at jeg spyr.. gå for noe annet enn det normale.. "alle" har chieftech... Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vil anbefale AOpen 600B Det har fått masse skryt rundt på forskjellige forum, særlig strømforsyningen som er den samme som Denne Mist power-supply'en bare med en billigere 12 cm vifte. Den er knall. Har hatt 2 slike Aopen kabinett i løped av 2 år Lenke til kommentar
ok2k Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg vil anbefale AOpen 600B Det har fått masse skryt rundt på forskjellige forum, særlig strømforsyningen som er den samme som Denne Mist power-supply'en bare med en billigere 12 cm vifte. Den er knall. Har hatt 2 slike Aopen kabinett i løped av 2 år Hva skjedde med det første? Lenke til kommentar
zarion91 Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg anbefaler deg Aopen H600B Lenke til kommentar
espenaj Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg skal bygge meg ny data og trenger ett kabinett. Hadde tenkt å kjøpe dataen gjennom komplett.no eller pcutstyr.no å få de til å sette den sammen for meg. Derfor må jeg kjøpe kabinett gjennom dem, helst komplett.no fordi mange har anbefalt dem. Har dere noen tips om gode kabinetter som de har? (tror jeg skal ha midi tower) til rundt 400-800kr, med strøm (minimum 350W) Er dette kabinettet noe bra?? :Q-Tec Midi tower ATX L-MD, Silver Black L-Series, m/350W AMD/P4 jeg anbefaler deg å kjøpe chiftech dreagon midi... på komplett eller microplex. er et realt kabinett å d er ikke får stort vis du ikke ska bruke d til å ha masse stashj i d Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå