Gå til innhold

Trøbbel med Amazon.com

Skurupu

Anbefalte innlegg

Jeg skulle handle noe fra Amazon.com men når jeg skulle fullføre ordren kom denne beskjeden:

*** We're sorry. This item can't be shipped to your selected destination. You may either change the shipping address or delete the item from your order by changing its quantity to 0 and clicking the update button below. ***

Noen som veit hvorfor? Jeg har aldri brukt Amazon.com før.

Endret av Skurupu
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kan hende det er en skummel dings som de ikke får lov til å sende utenfor USA. Prøv www.amazon.co.uk og se om det samme skjer der.

Den tåpelige "emne regelen" kan lett omgås ved å dele ord opp i små fillebiter, for eksempel "amazon .com trøbbel" eller "amazon.com trøb bel". Alternativt kan man også omformulere tittelen til "Trøbbel med amazon.com".

Lenke til kommentar
Den tåpelige "emne regelen" kan lett omgås ved å dele ord opp i små fillebiter, for eksempel "amazon .com trøbbel" eller "amazon.com trøb bel". Alternativt kan man også omformulere tittelen til "Trøbbel med amazon.com".

Eller faktisk være glad for at den er der, så man får bedre emner enn "Amazon.com", og man unngår advarlser for å lage dårlige emnetitler. Ingen forstår hva i huleste tråden handler om da. Følg reglene, så blir det mye lettere å lage ett ryddig og forståelig forum.

Jeg mener... hvor vanskelig er det å skrive "Jeg har trøbbel med Amazon.com" eller "Sender ikke Amazon.com til Norge?". Skal ikke mye fantasi til for å finne på emnetitler på mer enn 2-3 ord.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...