Gå til innhold

svcd fra bin fil til single avi/mpeg fil

Anbefalte innlegg

Har en svcd fil av typen .bin , altså et image, beregnet for å brennes ut på cd og spilles i dvd spiller.

Er det noen som har peilig på en enkel og grei måte å gjøre om den til en enkelt video fil på?

Har ikke store nok cdr plater (90min) og tenkte jeg like gjerne kunne overføre de og spille av filene på xbox, men da tror jeg det hadde vært fint om de var av standard avi/mpeg el lignende format. (Bruker Xbox Media Center til avspilling så codecs ol er ikke noe problem)

Takknemlig for svar

Endret av PålPot
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

joa, det funker jo det, men da ender jeg bare opp med å extracte filstrukuren ut på harddisken. Det jeg ønsker er en fil ala minfilm.mpg ikke fire mapper med EXT, MPEG2, SEGMENT og SVCD. Kan man evnt bare overføre alle mappene til xboxen og så vil den være happy og lese hele dritten :)

Takker for svar

Lenke til kommentar
XBMC spiller av filmen automatisk hvis du åpner en .bin-fil.

Jøss! Det var jeg ikke klar over.

:!: Må le når jeg tenker på hvor bra XBMC er. Det er virkelig killer appen til xbox.

Downsiden er at den ene bin filen faktisk var korrupt!! Aldri opplevd før, men jeg ante uråd når hverken winiso eller Ultimate Recovery tool klarte å åpne den ene bin filen. Oh well det er bare båndbredde, får finne en annen versjon :whistle:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...