tbone Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Stemmer det at teksten under betyr Sagittarius? (skytten) Lenke til kommentar
Juleniss1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 søstra mi har bodd et år i thailand. Tviler dog på at hun kan thai så bra Kan sikkert få hu til å spørre noen hvis det er krise men Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hm.. la meg gjette. Tatovering? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tro meg, alle de asiatiske tattoos'ene er bare bøff, halvparten av norges 14-15åringer går rundt med "asshole [pil ned]" og "I do anal" over buksekanten. Lenke til kommentar
HolgerL Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det står MAULL opp-ned. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hm.. la meg gjette. Tatovering? Jepp LarsP: Dette kommer ikke fra noen tatoo sjappe, men fra en thai horoskop side på nettet. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Synes uansett slike tattooveringer (eller hvordan det skrives på bokmål) er blodharry. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Du har lov til å synes det Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det står MAULL opp-ned. Sannelig min hatt. For øvrig: Jørgens tatovering-regel nummer #1: Ikke få noe tatovert på deg på et språk du ikke skjønner. Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Derfor jeg sjekker vettu. Thai dama til en kollega skal se på teksten i morgen, men jeg vil nå dobbeltsjekke... Lenke til kommentar
panzerwolf Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Derfor jeg sjekker vettu. Thai dama til en kollega skal se på teksten i morgen, men jeg vil nå dobbeltsjekke... Knekker hun sammen i latter så la vær Men skriv her når du har 100% funnet ut hva som står, er nysgjerrig Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Wheehe...Fikk mailet bildet over til henne og hun bekrefter at det stemmer. Det uttales "Ra-si-tanoo" på Thai. Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 kan jeg spørre om hvorfor akkurat thai? Lenke til kommentar
tbone Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Bare synes skrifta er fet og at det er noe litt utenom det vanlige.. Endret 11. august 2004 av tbone Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Når fattern og jeg er ute på tur, så begynner fattern å le av og til... (vi er kinesiske) Han ser ofte mange fjortiss-jenter og ungdommer som har tattoert seg med kinesiske tegn som er oppned, speilvendt, feil skrevet, og betyr sikkert no annet... Det værste var vell et tegn som ei jente hadde på skuldern sin, der det var meninga å stå tiger eller no sånt, så stod det en tre type istedet... furu eller no sånt.. syntes ikke folk burde skrive ting på seg selv de ikke vet hva betyr... Men er enig at øst-lige tegn er stilig, men hvis hvis jeg ikke kunne engelsk, og engelske ord er inn, så ville jeg ikke likt om noen skrev: "I love men", hvis jeg hadde lyst på "i love mom" Lenke til kommentar
Jeremy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Han ser ofte mange fjortiss-jenter og ungdommer som har tattoert seg med kinesiske tegn som er oppned, speilvendt, feil skrevet, og betyr sikkert no annet... Det værste var vell et tegn som ei jente hadde på skuldern sin, der det var meninga å stå tiger eller no sånt, så stod det en tre type istedet... furu eller no sånt.. :!: Minner meg om den reklamen som gikk på mtv for noen år siden, der han som tatoverte bare lagde tegn som han fant på en nuddelpakke. Hadde vært fett å gå rundt med nuddel-ingredienser på seg da Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Say no more, say no more.. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ^^ PRÆHÆHÆÆHÆHÆH. Life's a gambel, ja. Uansett, synes ikke noe om å få tattovert inn noe på et språk som har null med deg å gjøre, og ikke engang kan knyttes det minste opp mot din kultur. Tatoveringer bær være personlige. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå