Gå til innhold

shit jeg ødela harddisken! HJELP!

Xecuter

Anbefalte innlegg

Jeg trenger hjelp til 2 ting!!

1.

jeg hadde tatt kopi av C og Epå xboxen fordi jeg installerte en chip med tillbehør...

jeg fant ut jeg skulle installere all programvare på nytt igjen så jeg slettet C og E og la inn d gamle... jeg klarte å legge E inn rett men jeg klarte selvfølgeli ikke å legge C inn rett... d.v.s at xboxdash ligger i C:\C\xboxdash.xbe... siden jeg har gjort denne feilen kan jeg ikke bruke SmartFTP for å rette opp feilen... hvordan kan jeg rette opp feilen?? sette harddisken i PC-en??

2. det jeg skulle gjøre var at jeg hadde Evo-X M7 i bios bank 1 (jeg har Xecuter 2.3B Lite + chip) og jeg ville ha Xecuter bios i bank 2... men d gikk ikke... hvorfor... jeg flashet bank 2 flere ganger men den starter fortsatt i Cromwell biosen... hva er galt??

VÆR SÅ SNILL Å HJELP!!!! TRENGER EN XBOX!!!!!!!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gå hit på http://modifisering.net/downloads.htm

og gjør som beskrevet der , da vil det ikke ta mer en maks 5 min så er du oppe og går igjen, vil du evt bytte til avalaunch etterpå så er det en enkel sak.

Hele poenget med siden hans er at man brenner cd/dvd`en riktig og da putter man plata i xboxen , da får du noen alternativer bla:

1- formatere alle partisjoner og innstalere evo på nytt

2- formatere kun c partisjon og instalerer evo på nytt

3- osv osv

- et fett om du har putta i en ny hdd eller ikke den retter automatisk opp i det også ved å velge alternativ nr 1. alle tilggjengelig hdd plass vil komme til å dukke opp.

utrolig enkelt " la meg si det sånn "xbox modding for dummies"

:thumbup:

Endret av redflame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...