slimboy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fikk på en Google toolbar på browseren min, som viser pageranking, dvs x/10, hvor sikkert 10/10 er utopi, men sikkert best. Anyway, prøvde å søke, men søkefunksjonen i HW funket dårlig, så kan noen gi meg en kjapp brief om hva som teller, eller hva som skal til for at sidene får bedre pagerank. Sjekket de sidene som jeg/vi har laget, og de lå fra 3/10 til 5/10, hvor bra/dårlig er dette Lenke til kommentar
Eksos Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Google's PageRank Explained Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Tror det kommer an på hvor mange som besøker siden daglig, hvis du sjekker ut good tutorials så tror jeg den har 8 eller 9 Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 ¨Wow, raske svar, skal lese gjenno, litt. Ellers hvordan er 5/10, er det kurrant Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det er jo 10 totalt så 5 er midt på treet Lenke til kommentar
slimboy Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Skjønner jo det, men testet en del andre sider, bla fotovideo, og de fikk 0, er dette resultatet av ræva kode da eller Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå