Nicklas Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Hei ! Jeg har tenkt å montere et plexi glass i kabinett sidedøra, så da tenkte jeg at jeg kunne legge ut noen bilder her Hittil så syns jeg selv at det ikke har blitt så vakkert men, her er noen bilder: Først så tegnet jeg opp linjene: Her er et bilde av døra's framside: Oversikt: Da er det bare å begynne å skjære: Her er plexiglasset: ( kostet 89 kr, 40 * 40 * 4mm ) Her er sidedøra ferdig skjært: - framsiden: Så langt har jeg kommet: Detalj bilder: Nå gjenstår det bare å pusse ned hele døra, grunne og lakkere. Så er det bare å tilpasse plexiglasset og lime det på. Håper det var noe av interesse her Prøver å få pussa ned døra i kveld eller i morgen Endret 11. august 2004 av Nicklas Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) har du tenkt på å skaffe deg en list ? edit: bildene dine er litt store når det er såpas mange, tar lang tid og laste siden Endret 11. august 2004 av TrulZern Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 kanskje jeg burde gjøre det, det er ikke akkuratt lekkert sånn som der er nå. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 http://www.microplex.no/ > Casemods > Lister Lenke til kommentar
AL3X Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bare slip ned kantene, lakk på nytt og lim på plexiglasset på baksiden av døra. Funker helt fint det Forresten, blir ikke døra litt "ustabil" når du har kutta vekk så mye metall? Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Den blir "stabil" når jeg får på plexiglasset Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Eg har oxo moddet sidedøra mi men har ikke list. Eg syntes d ble bra uten PeeT Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Eg har oxo moddet sidedøra mi men har ikke list.Eg syntes d ble bra uten PeeT Oki, brukte du dremel eller stikksag ? Det ble veldig ujevnt på min Lenke til kommentar
peet-79 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Oki, brukte du dremel eller stikksag ? Det ble veldig ujevnt på min Klippet med elektrisk platesaks. Far min er blikkenslager så eg har mye bra utsyr Lenke til kommentar
Nicklas Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Oki, brukte du dremel eller stikksag ? Det ble veldig ujevnt på min Klippet med elektrisk platesaks. Far min er blikkenslager så eg har mye bra utsyr OKi, da så Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 nicklas er du fra moss? så det lå moss dagblad i bakgrunn der Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå