xthal Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 jeg og en kamerat sitter her og mekker på en hjemmalget spenningsregulator i det formål å dempe støyen fra hans 60mm delta black label vifte. fyren har nettopp skaffet nytt mobo etter at det forrige gikk til h... etter et lignende expriment for ca. 1 måned siden hele greia er slik at når en skrur på maskinen begynner vifta på 12v og deretter kan en taste inn en kode på en eller annen dingsebums han har mekka så en kan regulere spenningen på vifta... lurer på om jeg skal ringe komplett med en gang å spørre etter nytt hovedkort hele greia er bygd inn i en ribba ibm diskettstasjon som igjen er pakket inn i en plastikkpose :lol: se om jeg kan legge ut skjema og bilder når vi får opp maskina da :smile: morro experiment men jeg tror det går til h... da :razz: på toppen av alt er HELE prosessoren innebakt i et fett lag med as3..(den funker faktisk oxo) den skulle jeg tatt bilde av før vi satte på ribba.. dere hadde ledd dere i hjæl.. jeg lo i alle fall ganske godt Lenke til kommentar
EC Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Quote: morro experiment men jeg tror det går til h... da :razz:på toppen av alt er HELE prosessoren innebakt i et fett lag med as3..(den funker faktisk oxo)den skulle jeg tatt bilde av før vi satte på ribba.. dere hadde ledd dere i hjæl.. jeg lo i alle fall ganske godt Og hva er vitsen med det? Blir bare dårligere resultat, altså varmere. Om dere setter strøm på den der, kan den kortslutte. AS3 er strømførende... -VF- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå