-Pondus- Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ja,som tittel sier så lurer jeg på hvilket bildevisnings program dere bruker i Windows? Bruker dere det "vanlige" Windows Bilde og Faksbehandling eller ACDSee 6.0 etc?? Lenke til kommentar
LeGranDuc Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg bruker irfanview. Dette er et svært enkelt program. Egentlig ikke så mye mer å si om den saken. Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bruker standard windows greiene, som funker helt perfekt synes nå jeg Lenke til kommentar
-Pondus- Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Bruker standard windows greiene, som funker helt perfekt synes nå jeg Jeg bruker også dette,synes det er enkel og greit... Lenke til kommentar
pastrom Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ACDsee til folket! knall program. eneste jeg synes mangler er en rotasjonsknapp i framvisnings funksjonen. Lenke til kommentar
Fjatle Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 For alle som ikke har Picasa, bør de virkelig ta en titt (gratis) Det leser alt som Infran View leser, og er det mest oversiktelige, brukervennelige programmet jeg har sett. Kan nevnes at jeg har prøvd ut de aller aller fleste programmene som blir nevnt i slike diskusjoner. Det eneste programmet mangler er sammarbeid med Photoshop, Paint shop pro og gimp. Lenke til kommentar
arehsan Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bruker ACDsee classic. Raskeste bildevisningen jeg har vært borti. Klipp og lim fra hjelpfila: Quick rotation You can also apply a quick rotation to an image or group of selected images directly from browse or view mode (i.e., without bringing up a dialog box) by using the following keyboard shortcuts: Alt+Cursor Left 90 degrees counter-clockwise Alt+Cursor Right 90 degrees clockwise Alt+Cursor Up/Down 180 degrees Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bruker "gqview" og "nautilus" sin innebygde bildevisningsting.. Skulle gjerne hatt forandret litt på gqview, kanskje i en ledig stund setter jeg meg ned og koder den litt om. Hadde vært svært herlig å fått ordnet på et par ting som irriterer meg med programmet. Lenke til kommentar
Klasbu Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har brukt ACDsee siden 1.0 og kan anbefale dette på det varmeste Lenke til kommentar
Indiana Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Er det ingen andre her som bruker Mac da? Etter at jeg skaffet meg en TiBook og begynte å bruke OS X Jaguar for et par år siden (nå Panther) står Windows PC'en hovedsakelig og samler støv! iPhoto er ikke verdens mest avanserte program, men tilstrekkelig for mine behov... Lenke til kommentar
Velmont Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har en OS X maskin stående også, men den samler nok mer støv enn denne iallfall! (Linux) Lenke til kommentar
N* Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg bruker det vanlige (windows bilde og faksfremvisning). ellers bruker jeg internet explorer (liker det best). Lenke til kommentar
Arve28 Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Bruker ACDsee 6.0. Blir litt tregt når man har mange bilder. Men om det finnes noen bedre alternativer vet jeg ikke. Lenke til kommentar
anderfo Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) Jeg har prøvd både ACDSee, Irfanview og Windows' egen bildevisning, men etter at jeg gikk fra 3 til 6 megapixler har jeg begynt å merke at ting går svært tregt. Det kan ta inntil 10 sekunder å bla mellom to bilder. Dette gjelder både i Windows-programmet og i ACDSee, så det spørs om jeg enten må prøve Irfanview igjen eller prøve noe nytt... Endret 15. august 2004 av anderfo Lenke til kommentar
znapper Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 Jeg har prøvd både ACDSee, Irfanview og Windows' egen bildevisning, men etter at jeg gikk fra 3 til 6 megapixler har jeg begynt å merke at ting går svært tregt. Det kan ta inntil 10 sekunder å bla mellom to bilder.Dette gjelder både i Windows-programmet og i ACDSee, så det spørs om jeg enten må prøve Irfanview igjen eller prøve noe nytt... Kan jo kanskje være at pc'en din er litt treg? Lenke til kommentar
Ar2 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Jeg bruker ThumbsPlus, har brukt det i flere år og er veldig fornøyd. Har for tiden ver. 6.0 Lenke til kommentar
Ravis Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Jeg bruker Imatch( ) og IrfanView Lenke til kommentar
zyrex Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 ACDsee 3.0 her raskt og greit synes jeg.. Lenke til kommentar
isen Skrevet 26. august 2004 Del Skrevet 26. august 2004 Nikon view 6 er perfekt for meg. Alle funksjonene du trenger, og kjapt er det også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå