Veneficus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ja, jeg har et problem. Det meste funker bra på min maskin. Eller ihverfall utifra hva jeg kan forvente, men jeg har et problem. Med jevne mellomrom, når jeg er i spill, legger spillet seg ned på verktøylinjen som om jeg skulle ha trykket alt+tab. Dette gjelder alle spill, så derfor tenkte jeg at det måtte ha noe med skjermkortet å gjøre. Jeg har også hatt dette problemet en stund. Merkelig nok tror jeg det har vært litt av og på, men jeg vet ikke hvorfor. Så; er det noen som kan svare på hva problemet kan være og hvordan jeg kan løse det? Jeg har forresten skjermkort ATI 9600 serien. Lenke til kommentar
Fritz0r Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 høres ut som om du har no addaware saker eller spyware, ta en virus scan av maskina Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 er nok ikke skjermkortet sin feil nei.... Lenke til kommentar
Veneficus Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Vel, jeg har søkt etter spyware og slikt møkk og slettet alt jeg fant, det hjelp faktisk litt, men løste ikke problemet. Kjører virus scanner og slikt ofte så jeg tror ikke det er problemet. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Vel, jeg har søkt etter spyware og slikt møkk og slettet alt jeg fant, det hjelp faktisk litt, men løste ikke problemet. Kjører virus scanner og slikt ofte så jeg tror ikke det er problemet. Virus og adware/spyware/malware etc er helt forskjellige ting. Antivirus vil ikke stoppe eller fjerne vanlig adware. Dersom du har noe adware liggende kan det som det ble nevnt forårsake slike ting. Har du forsøkt AdAware og lignende? Lenke til kommentar
Veneficus Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg søkte med spybot: search & destroy. fant en del. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg søkte med spybot: search & destroy. fant en del. Jeg ville også forsøkt AdAware. Den finner enkelte ting som spybot ikke gjør og omvendt. Lenke til kommentar
Veneficus Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Hm. Takk, skal prøve det. Vet du om det kan være noe annet enn disse tingene som fororsaker det? Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Hm. Takk, skal prøve det. Vet du om det kan være noe annet enn disse tingene som fororsaker det? Det kan jo være en annen prosess som "forstyrrer" men jeg har aldri vært borte i denne problemstillingen så jeg vet egentlig ikke noe mer dessverre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå