lobster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei, jeg var i bergen for noen uker siden og knipset noen bilder av gullmannen som bøyer seg når man hiver penger i bøtta hans. Jeg satt sammen noen av bildene og la det ut i flash. http://sump.no/test.swf Jeg trenger noen kreative innspill på hva jeg skal gjøre for at dette skal bli en artig greie... :) Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Du har blåst opp bildene såpass at det ødelegger mye. Ellers har du bare brukt 3 bilder, så det blir ikke så veldig flytende overgang for å si det sånn... BTW: hva heter den sangen du har i bakgrunden? Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Er det mulig å la motiontweaningen gå litt mer smooth..? Edit; Harald; Bildene går etter skjermoppløsning.. Endret 11. august 2004 av Marvil Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Edit; Harald; Bildene går etter skjermoppløsning.. okda, menne, pointet er fortsatt at det blir for stort... Sett fast høyde, så blir det bedre... Endret 11. august 2004 av harald_ Lenke til kommentar
Marvil Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Edit; Harald; Bildene går etter skjermoppløsning.. okda, menne, pointet er fortsatt at det blir for stort... Sett at man kjører høy oppløsning ja.. Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 BTW: hva heter den sangen du har i bakgrunden? Pink Floyd - Animals - Money - 6:23min. Tviler dessverre på at du kan bruke den til kommersielt bruk. Lenke til kommentar
lobster Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Takk for tilbakemeldinger sålangt. Oppløsningen blir mindre når jeg baker den inn i en html fil. Rettighetene til melodien tviler jeg også på Lenke til kommentar
KinnShady Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Artig greie... hmm det spørs hva du vil. Selvølgelig kunne det vært en kul del av en side, f. eks en loader eller lignende... Men det beste hadde vært om du hadde en liten filmsnutt av mannen, som du kunne vektorisert i flash. Det hadde blitt tamt stilig.. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Artig greie... hmm det spørs hva du vil. Selvølgelig kunne det vært en kul del av en side, f. eks en loader eller lignende... Men det beste hadde vært om du hadde en liten filmsnutt av mannen, som du kunne vektorisert i flash. Det hadde blitt tamt stilig.. Enig der. Det hadde vært dødskult. Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kanskje ta ned volumet på filmen, ble skremt vettet av når jeg åpnet den. Har litt lite forståelse for at dette skal bli noe som skal bli utvikling, men det er min sak Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå