Digranes Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Heisann... tenkte jeg skulle bestille meg ett billig og greit kabinett, for å modde litt... årker ikke bruke så sinnsvakt på kabinettet da jeg kan oppnå det jeg vil med ett relativt billig kabinett, så hvorfor sløse penger? Det jeg lurte på var om noen hadde erfaring med dette kabinettet? http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TT1000AS ser døren går helt ned til bakken, noen som har peil på om døra sitter årntlig? er ikke noe slark i den vell? hadde satt pris på noen erfaringer... og om dere har noen bedre forslag til en BILLIG penge, så bare kom med de og de som kommer inn å sier "kjøp lian li, du får så mye mer for pengene" gå å legg dere! jeg VET lian li er guru merke, og at de leverer kvalitet... men det er ikke det jeg er ute etter... er nesten kjedelig å kjøpe lian li for tia, kan nesten ikke gå ut døra uten å se ett lian li kabinett... da er følelsen av at du har ett litt spesielt kabinett plutselig borte Oh mens jeg husker det, om dere ser på dette bildet (fra kabinettet) : så ser dere at det står "Pentium Sulution" (tror jeg hvertfall)... noen som har peil på hvorfor det står der? mener de å si at du ikke får ett socket A hovedkort inn der? Hvertfall... erfaringer eller forslag er velkommen -mamazboy- Lenke til kommentar
Hotvedt Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 soket a, er jo som oftest atx(les: "alltid") med untak av mini itx kort.. så amd(sokcet a) burde passe greit inn der.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå