Gå til innhold

ColorCase midi tower "TT"

Anbefalte innlegg

Heisann... tenkte jeg skulle bestille meg ett billig og greit kabinett, for å modde litt... årker ikke bruke så sinnsvakt på kabinettet da jeg kan oppnå det jeg vil med ett relativt billig kabinett, så hvorfor sløse penger? ;)

Det jeg lurte på var om noen hadde erfaring med dette kabinettet?

http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=TT1000AS

ser døren går helt ned til bakken, noen som har peil på om døra sitter årntlig? er ikke noe slark i den vell? hadde satt pris på noen erfaringer... og om dere har noen bedre forslag til en BILLIG penge, så bare kom med de :p

og de som kommer inn å sier "kjøp lian li, du får så mye mer for pengene" gå å legg dere! jeg VET lian li er guru merke, og at de leverer kvalitet... men det er ikke det jeg er ute etter... er nesten kjedelig å kjøpe lian li for tia, kan nesten ikke gå ut døra uten å se ett lian li kabinett... :ermm: da er følelsen av at du har ett litt spesielt kabinett plutselig borte :thumbdown:

Oh mens jeg husker det, om dere ser på dette bildet (fra kabinettet) :

3.jpg

så ser dere at det står "Pentium Sulution" (tror jeg hvertfall)... noen som har peil på hvorfor det står der? mener de å si at du ikke får ett socket A hovedkort inn der? :dontgetit: Hvertfall... erfaringer eller forslag er velkommen :thumbup:

-mamazboy-

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...