Nathan Sykes Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei Om noen få dager skal jeg og mellom 10-15 andre gutter ha LAN. Vi har spilt oss gjennom cs (evt wc3 mod), generals, Frozen Throze (mange forskjellige maps og mods), UT2003/4, BF spillene, Joint Operations og Farcry. ¨ Vi kunne trenge noe nytt å spille, eller en ny vri å prøve. Noen som har tips til morsomme konkurranser, leker eller spill å prøve? Håper dere kan hjelpe med noen morsomme forslag! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hva med å laste ned noan artige mauls eller tilsvarende til wc3? det er alltid gøy på lan, kan sitte flere timer med labyrinten hehe Lenke til kommentar
Nathan Sykes Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har ingen erfaring med "mauls". Hva er det for noe? Lenke til kommentar
RickyP Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Goe gamle Red Alert!! (Gir aldri slipp på dette spillet!) Trenger du en ny vri kan sacrifice være bra... det er et 3 persons strategi spill... Lenke til kommentar
XaRo Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Prøv battlefield vietnam, vietcong... bra spill !! Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ground Control 2 'nuff said! Lenke til kommentar
Edru Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har nettop hatt lan her selv, vi var 10 stk. som hadde LAN 1 uke. Veldig morsomt. Iallefall, det vi spilte mest var "Jedi Knight Jedi Academy". Fy fasan så morsomt spill. Særlig hvis man ikke har med våpen og det bare er lyssverdet med, samt force powers. "Force push" å dytte motstanderne dine utafor et stup i mapet, (banen er laget sånn virker det som) det er morro det. Anbefales til LAN spilling. Tro meg motstanderene dine blir ganske så irritert når du bruker "Grip" på de for å kvelde de. Flirer litt selv nå av å tenke på det =) Lenke til kommentar
Wepz Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Worms-serien er altid hysterisk morsom på LAN Og Doom3 kommer jo snart ut i butikkene Lenke til kommentar
Piratpjokken Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 splinter cell pandora tommorrow Lenke til kommentar
all right Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Prøv TrackMania konge spill!!! Lenke til kommentar
Lucas Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 Ground COntrol 2, Tiberian sun, Ra2, Transport Tycoon, Desert Combat osv lalle nå.. Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Trenger du en ny vri kan sacrifice være bra... det er et 3 persons strategi spill... Sacrifice anbefales, har aldri spilt det i lan, men gud hjelpe meg hvor moro det er i singleplayer. Worms av ymse slag anbefales også! Lenke til kommentar
Axefjord Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Raven Shield spilles mest på lan jeg er med på (minst 50% av tida!!) Lenke til kommentar
laaknor Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Theme Hospital er blandt tingene jeg SKAL prøve på neste LANet jeg er på. Eneste som er synd er at nettverksstøtten er litt buggy (IPXen fungerer noen ganger ikke; fikk det til å fungere i win98, men ikke i XP, så må bruke nullmodemkabel på XP..... :/) Men Theme Hospital er råbra i multiplayer! Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Leste om et program som oversatte fra IPX til TCP et sted, men kan ikke fienne det. Men du kan prøve å søke etter "convert ipx to tcp" i google Lenke til kommentar
mr. Bjerre Skrevet 23. august 2004 Del Skrevet 23. august 2004 Dere kan høre på "sit back and listen" Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Midt på natten må dere spille "Run panda run" eller "Run kitty run" i Wc3 Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Jeg har ingen erfaring med "mauls". Hva er det for noe? Ein maul er ein/(mange) type(r ) Tower Defence. Endret 25. august 2004 av Denethor Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 (endret) Death Rally multiplayer. Uslåelig. Endret 25. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Eg vil anbefala dykk å prøve noko "ikkje-data(direkte)-relatert" som Cola-compo dvs drikke ein cola fortast moglegt.. TP-trekking (som tau-trekking).. osvosv, berre til å bruke fantasien Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå