Gå til innhold

Tips for nye ting å finne på?


Anbefalte innlegg

Hei

Om noen få dager skal jeg og mellom 10-15 andre gutter ha LAN. Vi har spilt oss gjennom cs (evt wc3 mod), generals, Frozen Throze (mange forskjellige maps og mods), UT2003/4, BF spillene, Joint Operations og Farcry.

¨

Vi kunne trenge noe nytt å spille, eller en ny vri å prøve. Noen som har tips til morsomme konkurranser, leker eller spill å prøve? Håper dere kan hjelpe med noen morsomme forslag!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg har nettop hatt lan her selv, vi var 10 stk. som hadde LAN 1 uke. Veldig morsomt.

Iallefall, det vi spilte mest var "Jedi Knight Jedi Academy". Fy fasan så morsomt spill. Særlig hvis man ikke har med våpen og det bare er lyssverdet med, samt force powers. "Force push" å dytte motstanderne dine utafor et stup i mapet, (banen er laget sånn virker det som) det er morro det.

Anbefales til LAN spilling. Tro meg motstanderene dine blir ganske så irritert når du bruker "Grip" på de for å kvelde de.

Flirer litt selv nå av å tenke på det =)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Theme Hospital er blandt tingene jeg SKAL prøve på neste LANet jeg er på. Eneste som er synd er at nettverksstøtten er litt buggy (IPXen fungerer noen ganger ikke; fikk det til å fungere i win98, men ikke i XP, så må bruke nullmodemkabel på XP..... :/)

 

 

Men Theme Hospital er råbra i multiplayer!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...