tor_erik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Endelig ferdig! JA!!! Livet er herlig! Lenke til kommentar
tivers1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Gratulerer :!: Snart får jeg lett sykkel lappen Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken Endret 12. august 2004 av Zemeckis Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken Start på en parkeringsplass eller noe, så lærer du fort! Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken Start på en parkeringsplass eller noe, så lærer du fort! Det er akkurat det jeg og min halvbror har tenkt til å gjøre. På den store parkeringsplassen på City Syd(Trondheim), blir kanskje til søndagen Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Grattis! Det er vel sånn ca rundt et år til jeg skal kjør opp å får lappen. Må bare bare lære meg å gire og det først før jeg kan bevege meg ut i trafikken Start på en parkeringsplass eller noe, så lærer du fort! Det er akkurat det jeg og min halvbror har tenkt til å gjøre. På den store parkeringsplassen på City Syd(Trondheim), blir kanskje til søndagen Konge, ha det gøy! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det er akkurat det jeg og min halvbror har tenkt til å gjøre. På den store parkeringsplassen på City Syd(Trondheim), blir kanskje til søndagen Jeg og digitalkameraet mitt kommer Gratulerer med lappen! Lenke til kommentar
[Protus] Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Gratulerer! Håper på å komme i gang med øvelseskjøring så snart som overhodet mulig, så er det lit over et langt år igjen til jeg blir 18. Men så var det dette med penger da, si meg hvor mye kostet det for deg? Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 "Bare" 16 dager, 4 måneder og 3 år til jeg får lappen ...allikevel Grattis Lenke til kommentar
Manx Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 Gratulerer... Og så kan du jo lese denne bare for moroskyld Dette trenger du jo ikke å gjøre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå