Zjaxy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 En kamerat av meg skal selge dette og jeg sa jeg ville kjøpe det! men hvor mye skal jeg gi for det? Connect 3D R9600XT det er klokket og et halvt år gammelt! Nypris 1394,- Western Digital Caviar SE 80 GB (WD800JB) 8mb cahce ganske ny! nyPris 555,- Lenke til kommentar
pkalle Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skjermkortet har ganske lang teknisk levetid. Verre er det med harddisker. Skjermkort mellom 30 og 70 % av ny pris. Vanskelig å si, er dette "bra nok" skjermkort for deg sparer du alt under ny pris/dagens pris på å kjøpe brukt. Så lenge varen er pent brukt er det ingen problemer så langt jeg kan se. Jeg har betalt nærmere 80% for brukt skjermkort for noen år siden. Jeg sparte noe hundre kr på det skjermkortet fungerer fin i dag selv om det er "gammelt" (ATI RAGE 128 PRO) Det var "hot" i sin tid. Harddisk ikke over 30-35% av ny pris. Den er "liten" og begrenset levetid. Personlig hadde jeg ikke betalt mer en 100,- for den harddisken. Hadde heller betalt 1000 for en ny 200GB. Verdien på en brukte varer (data hardware) er veldig variabel. Det som ikke har noen verdi for noen er fullt brukende for andre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå