Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kunne gjerne tenkt meg en skikklig kul intro på hjemmesiden min.. Flash eller noe lignende. Noen som har tips hva en amatør i flash kan gjør for og få til noe? Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Kule introer" = ctrl+w. Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis du tenker på en såkalt splash, der man kommer til en side der det står "enter" el. før man kommer inn på index, vil jeg ikke anbefale dette. Med mindre du har siden på flere språk, da, eller noe annet som krever dette. Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Skal du ha intro burde den virkelig bra, og "Skip Intro"-knappen burde være lett synlig... hvis du fortsatt vil prøve deg: http://www.tutorialized.com/tutorials/Flash/1 Lenke til kommentar
Artistic.Hipster Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Kule introer" = ctrl+w. Det virker ikke Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ... alternativt alt+f4 i IE. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Flere nettsider med flash introer? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Flash Awards På denne siden finner du mye inspirasjon! Scharzenegger rule the world Schwarzenegger rule! Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Lag en i flash Hva er poenget? Jeg er |--Så--| langt fra å rapportere posten din som spam Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis han har lyst til å lage en intro så la gutten for all del gjøre det. Han bare lurte på om noen hadde noen tips. Ingen vil høre om hvorfor du ikke vil se det. Kanskje han er i opplæringsfasen. Utforske litt. Se hva som trekker besøkende. Eller kanskje ikke. Men la for all del folk gjøre som de vil. Forumet er for å hjelpe. Ikke for at folk skal si at den ideen er dårlig og henge ut personen helt. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Never mind. Er lei av hele tråden allerede. Endret 11. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Anyway. Luzifer. Jeg fåreslår at du leter litt rundt på nettet jeg, så finner du nok noe. Gidder ikke å sitte her og krangle. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har allerede letet. Det er derfor man har forum, så man kan spør andre visst man sitter fast Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg har allerede letet. Det er derfor man har forum, så man kan spør andre visst man sitter fast Kan ikke si meg annet enn 100% enig. Og du har jo også fått svar. EOD, everybody? Lenke til kommentar
b-real Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Må si WDS delen er flink å ta vare på sine brukere...bra jobb. Posten stenges pga spamming. Threadstarter, lag en ny post i WDS. Lenke til kommentar
Purify Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Må si WDS delen er flink å ta vare på sine brukere...bra jobb.Posten stenges pga spamming. Threadstarter, lag en ny post i WDS. Da pleier det være lurt å stenge den, da. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg