Haraldson Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jaja.. Alle sier jeg skal gjør det selv! Så slutt og skriv her inne da! Har foresten bestilt meg en bok med innhold av php læring 1: Fordi man sier du skal gjøre det selv, skal man slutte å skrive her? 2: Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Nei.. det var ikke det jeg mente. Men hva har egentlig denne tråden med emnet og gjør når vi ikke snakker om det jeg lurer på? Bare bullshit her jo! Lenke til kommentar
Caddy Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) Folk svarer på det tråden handler om, JA, det KAN bli bedre.... Siden var btw tatt ned da jeg prøvde linken, så jeg vet ingenting... Bare påpeker poenget til andre her... Endret 12. august 2004 av Caddy Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jaja.. Alle sier jeg skal gjør det selv! Så slutt og skriv her inne da! Har foresten bestilt meg en bok med innhold av php læring Men du sier jeg skal spør om hjelp. Jeg spør jo nå da.. men ingen gidder og svare eller hjelpe til på en fornuftig og høflig måte. Du spør om noen gidder å gjøre tingene for deg. Ingen har noensinne blitt god av noe sånt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg spør om hjelp.. Men jeg finner det ut selv til slutt, så denne tråden kunne jeg egentlig spart me for Lenke til kommentar
Purify Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg spør om hjelp.. Men jeg finner det ut selv til slutt, så denne tråden kunne jeg egentlig spart me for Da er det virkelig smart å forsøple forumet med masse whining om at "du ikke får noen hjelp, ingen svarer på det jeg spør om, ingen skjønner hva jeg mener" osv. Spesielt siden alt du sier er bullshit, det er bare du som ikke er åpen for å ta til deg det andre sier. Håper denne stenges før den går utenfor alle breddegrader. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Har foresten bestilt meg en bok med innhold av php læring Du kommer liten/ingen vei med PHP uten å kunne grunnleggande HTML ivertfall, og når du først må lære deg HTML, korfor ikkje kjøre løpet heilt ut og lære deg CSS også - som faktisk er såre enkelt? vist du faktisk LESER litt på www.htmldog.com så vil du antageligvis lære deg litt av kvert, med litt innsats.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 Jeg har tenkt og prøve og kjøre php med den HTML "kunnskapen" jeg har nå.. Visst det ikke holder, så finner jeg ut av det på internett Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå