Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei! Delvis ferdig med hjemmesiden min, og det er sikkert mye som kan bli bedre og annerledes. Så vær vennlig og kom med innspill alle sammen.. Vil gjerne få siden så bra som mulig. [url="http://www.lofnes.tk"]Hjemmesiden min[/url] Lenke til kommentar
lac1 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 hi, few comments.. first page: - no doctype - frames? - design middle.. - keywords OKI.. main page: - ooooops what the hack is this? :-) <p align="center">ENJOY!</p><br> <br> <br> <br> <br> <br> <br> <br> <br> - heavily used Javascript.. not good at all.. - dont have more energy to review, sorry :-) try to start from beginnning.. use CSS, try to make it NICE, with some normal layout.. /d/ http://webaudit.lacina.net Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Her kan mye gjøres bedre ja. - Dropp Times New Roman - Dropp det scriptet som sier -=All rights reserved © Lofned =- nederst der - Helt svart og helt hvitt, samt rødt? Det blir for kjedelig. - Du bruker masse javascript, har en rotekode uten like. Mitt beste tips her er: Lær deg HTML og CSS her... Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Jeg finner ikke ord.. Tusenvis av javascript, ustrukturert og rotete kode.. "Dra meny"?? Fikk ikke løs menyen igjen i Opera.. Nei, seriøst. www.htmldog.com er stedet for deg. Lær deg tingene ordentlig og start på nytt. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Du skal dobbel-klikke for og spille menyen Hehe.. Lenke til kommentar
Scelus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 - Siden din er svart hvor all teksten er rød, ingen variasjoner. Blir utrolig kjedelig i lengden. - Times new roman er ikke fint! - Menyen er bare inne i en "boks", samme farge som teksten, den skiller seg ikke veldig mye ut for å si det sånn! Er liksom bare lagt i et hjørne. - Hva er poenget med dra-menyen forresten? Lenke til kommentar
porcelaiN Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvordan skal jeg si det?.. Dette likte jeg ikke mildt sagt Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Den sider her, var egentlig bare for og teste script o.l. Skal ha nytt design og alt senere.. nå bare driver jeg og samler tips. Men er det noen som kan sende meg et script til frames?? Jeg skjønner egentlig ikke så mye av frames, men vil gjerne lære meg det.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Og til deg som spurte hva vitsen med og dra menyen var.. Dette var en enkel løsning som jeg skjønte meg på.. men som sagt vil jeg helst få til frames! Lenke til kommentar
XtrubioR Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ÆÆÆÆ!ÆÆÆ!Æ!!!!!!! menyen går ikke av pilen.. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 DOBBEL-KLIKK!!! :!: Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Den sider her, var egentlig bare for og teste script o.l. Ta imot et tips: drop di scriptene nå med en gang du. Javascrips er ikke kult... Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Nei.. men kan være nyttig Lenke til kommentar
harald_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nei.. men kan være nyttig Ja, men det må brukes riktig, og med måte. End of discustion. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Luzifer: Hvis du spør om råd på dette forumet, som faktisk har en god del kompetente mennesker (og mange inkompetente), så hører du på det de sier. Når flere klager på javascript og dårlig kode, bør du ta det som et hint. Og jeg skal klage jeg også. Dropp javascript og frames. Lær deg HTML og CSS. Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Mener du at jeg har misbrukt det eller noe sånt da? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Kan jo HTML da.. men ikke CSS Endret 11. august 2004 av Luzifer Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nei, du kan ikke mye HTML. http://validator.w3.org/check?uri=http%3A%...0+%28Latin+6%29 Hør på hva folk har å si. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå