Torjus Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Finnes det et LCD display som er ferdiglaget som man bare kan lage et 5.25 deksel til og plugge en kabel i skriverporten og installere driver så virker det? Sånn man slipper å lodde osv selv Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 ja. se på www.hammar.no elektronikk > lcd pakke. blå: den eneste osm koster 529,- grønn: den eneste som koster 479,- Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 (endret) ja. se på www.hammar.no elektronikk > lcd pakke. blå: den eneste osm koster 529,- grønn: den eneste som koster 479,- Man må jo lodde? EDIT: Der ja Endret 11. august 2004 av FuZzY^ Lenke til kommentar
mr_sjur Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 er dette utgaver som bruker seriellport eller usb? har et abt kv8-max3 hoverkort og har litt lyst på ett sånt dispøay selv... Sliter selvsagt hvis det er seriellport i og med at mitt hovedkort ikka har slike... Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 er dette utgaver som bruker seriellport eller usb? har et abt kv8-max3 hoverkort og har litt lyst på ett sånt dispøay selv... Sliter selvsagt hvis det er seriellport i og med at mitt hovedkort ikka har slike... den beuker seriell ja.. den du plugger printer'n i.. kommer med en guide om hvordan du monterer lcd displayt så fort jeg får det.. Lenke til kommentar
Zorro Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 (endret) den beuker seriell ja.. den du plugger printer'n i..kommer med en guide om hvordan du monterer lcd displayt så fort jeg får det.. Ikke printer på seriellporten Printeren skal i så fall kobles til parallellporten.. Endret 15. august 2004 av Zorro Lenke til kommentar
Nilsen Skrevet 15. august 2004 Del Skrevet 15. august 2004 den beuker seriell ja.. den du plugger printer'n i..kommer med en guide om hvordan du monterer lcd displayt så fort jeg får det.. Ikke printer på seriellporten Printeren skal i så fall kobles til parallellporten.. ops.. surra litt.. men den skal der hvor printer'n plugges til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå