Gadmin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei, noen som har forslag på ISDN kort som har med støtte for TAPI 3.0 ? trenger det for en applikasjon som benytter tapi 3.0 til å snappe opp hvem som ringer... Trenger ikke være dyre kort siden det bare skal brukes til nummervisning. Lenke til kommentar
JKJK Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Med mitt Teles kort var det med software som fungerte som et status vindu som viste all aktivitet på linjen! Dette var sinnsykt snedig. Jeg byttet senere til et billion kort, og dette hadde ikke den funksjonen. Der måtte jeg bruke et program som heter Calling-US monitor for å se hvem som ringte, og dette var mye mer tungvindt enn teles softwaren. Med Calling-US fikk jeg heller ikke se all aktivitet på linjen, bare innkommende samtaler. Vil definitift anbefale et TELEs kort, selv om brukerterskelen på driverinstallasjon er litt høyere enn billion kortene. Lenke til kommentar
sofTest Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Etter det jeg vet, så har TeleS sluttet å produsere ISDN-kort. Blir i så fall på bruktmarkedet dette kan kjøpes. De oppdaterer heller ikke driverene sine. Du bør kanskje undersøke Eicon. De har kort som støtter TAPI, men jeg vet ikke om det er versjon 3. Send de en mail, så får du kanskje svar. Lenke til kommentar
TEE Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Eicon Diva skal så vidt jeg vet støtte TAPI 3.0. TeleS sine kort har jeg brukt selv, og vet med sikkerhet at disse støtter det. Hvorvidt de er så enkle å få tak i lenger er en annen historie Lenke til kommentar
Gadmin Skrevet 14. august 2004 Forfatter Del Skrevet 14. august 2004 okey.. får ta en titt på eicon kortene. Trenger ikke medfølgende software da jeg skal bruke meedio som multimedia frontend. Og den har en plugin for caller-id med støtte for tapi 3.0 Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. august 2004 Del Skrevet 14. august 2004 har Jensen ISDN kort ,ossen progg trenger jeg for og se hva og hvem som ringer ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå