Gå til innhold

Hvilken døgnrytme har du?

tivers1

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
legger meg rundt 2-4 tiden og våkner 10-12 (det er så hyggelig med bygningsarbeidere som graver og sprenger rett utenfor vinduet ;) )

Nå har de begynt å grave og sprenge hos meg også :hrm:

Du må jo stille deg inn i skolerytme uansett, så ikke grin over det. ;)

Hah, nei! Jeg har nemlig tatt meg ett friår :w00t: Uheldigvis er det et veldig stort byggeprosjekt som de holde på med da, så bråket varer nok godt over ett år.

Lenke til kommentar

Nå i ferien legger jeg meg rundt 1-2 men sovner sikkert ikke før 3...står opp sånn rundt 10...har pørvd å tvinge meg selv opp et par ganger nå sånn rundt 7, for å få mer ut av dagen å sånn, men kollapser 1 meter fra sengen og våkner opp rundt 4 timer senere... :blush:

Lenke til kommentar
Nå i ferien legger jeg meg rundt 1-2 men sovner sikkert ikke før 3...står opp sånn rundt 10...har pørvd å tvinge meg selv opp et par ganger nå sånn rundt 7, for å få mer ut av dagen å sånn, men kollapser 1 meter fra sengen og våkner opp rundt 4 timer senere... :blush:

:lol: Ser det for meg! En trøtt kar som står opp og så *snork*, rett i dørken og der blir'n!

Døgnrytmen min er kjedelig for tida. Opp i 7-tida og legge seg 23-24 på kvelden. Kunne jeg ha bestemt selv, altså ingen jobb eller jobb som passa meg, hadde det erfaringsmessig vært i seng mellom 2 og 6 og stått opp igjen tilsvarende, eller som adawen om du vil; sove når jeg er trøtt og opp når jeg har sovet lenge nok

Endret av Mad Wolf Magnux
Lenke til kommentar

I sommer legger jeg meg klokka, fra 02:00 - 03-00. Står opp klokka, fra 12:00 - 14:00

Når det er skole legger jeg meg klokka, fra 22:00 - 23:30. Står opp klokka, fra 07:30 - 08:15.

Jeg vet ikke hvorfor jeg alltid er så trøtt men samme når tid jeg legger meg klarer jeg nesten aldri å stå opp igjen. Dette er et stort problem for meg siden jeg er så trøtt at jeg tror klokka er 08:30 mens den egentlig er 09:30 så da går jeg på skolen da, 1 time etter den har starta og tror jeg kommer tidsnok. Det er både flaut og dumt, siden jeg får jo så mange anmerkninger bare fordi jeg ikke klarer å stå opp !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...