Håvard Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei.. Dette har ikke noe som helst med hardwear og gjøre, men jeg komm ikke på noe annet sted og spørre.. Vet noen om et sted på nettet der jeg kan finne billige brukte 9,9hk påhengsmotor til båt.. Jeg har prøvd finn.no Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Om du vet at det ikke har noe mer hardware å gjøre er det heller ingen vits å poste det. Du må nok bare gjøre som alle andre, sjekk bruktmarkedene og avisene. Prøv å kom opp med et bedre emne neste gang også. Lenke til kommentar
Stigma Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) www.qxl.no men dette er helt feil sted å poste noe slikt. -Stigma Endret 11. august 2004 av Stigma Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det finnes et eget "Sjø og båt-forum" samt et "Diverse kjøp og salgsforum". Lenke til kommentar
enden Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Og dermed stenger vi denne. Passer det ikke inn andre steder et off topic et greit sted å begyne. Du finner linken i menyen til venstre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg