ezcey Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Noen som vet et program jeg kan bruke til dette formålet? Har lastet ned Telenor sin SMS til Outlook, men vil gjerne ha et program utenom som jeg kan sende fra. Trenger ikke nødvendigvis å være gratis, men det er, som alltid, en fordel. Prøvde med "A-Toolbar" som er nevnt i en gamlere artikkel på programmer.no , men sms funksjonen ser ikke ut til å fungere her. Lenke til kommentar
Turbosiggen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det finnes internettsider hvor du kan sende gratis sms fra, men det er du sikkert klar over.. Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis du har nokia og kan bruke denne opp mot PC-Suite. Så mener jeg å ha hørt at det skal være mulig, men er veldig usikker. Lenke til kommentar
ebso86 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Prøv norske EasySMS, veldi bra program, 0.7,- per sms tror jeg det ligger på Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 www.freesms.no , www.mother.no , www.djuice.no , www.inpoc.no Mye å velge mellom Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 www.freesms.no , www.mother.no , www.djuice.no , www.inpoc.noMye å velge mellom Nå var det helst program jeg var ute etter, ikke websider. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Det finnes sikkert, men det koster nok penger å sende fra dem... Med de online får du x antal gratis i måneden (jeg får 50\mnd på mother.no) Lenke til kommentar
Langtind Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Bruker selv et program som er skrevet til Linux da, men hadde også gjerne sett at det ble laget en Windows-versjon av det. Programmet kobler seg til inpoc, mother, gulesider o.l. og sender SMS derifra, så med andre ord er det gratis... Den som er interessert kan se på denne linken. Er skrevet i PERL, er vel mulig å endre det slik at det funker i Windows da, eller?! Lenke til kommentar
knut-eirik Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Noen som vet et program jeg kan bruke til dette formålet? Har lastet ned Telenor sin SMS til Outlook, men vil gjerne ha et program utenom som jeg kan sende fra. Trenger ikke nødvendigvis å være gratis, men det er, som alltid, en fordel. Prøvde med "A-Toolbar" som er nevnt i en gamlere artikkel på programmer.no , men sms funksjonen ser ikke ut til å fungere her. men hvorfor ikke telenor sin? den er jo enkel og grei. Lenke til kommentar
ezcey Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 Fordi da må jeg gjøre det gjennom Outlook hele tiden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå