Gå til innhold

Omtale av Doom 3 (PC)


Anbefalte innlegg

Mitt nye motto: "Ingenting er godt nok for en gamer"

 

Mitt motto er: Ingenting er godt nok for en sutter-peis!"

En skikkelig gamer tenker på at et spill kan være bra, fordi om at noen pyser der ute ikke tør å spille dem! (feks. Far Cry og D3)

En gamer tenker på at utviklere ofte har satt både tid, endeløst strev, penger og karriere på spill for å få utgitt sitt produkt!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

En må jo ta dette spillet for hva det er..Doom er og blir Doom, og jeg hadde ikke ventet noe annet fra dette spillet, bortsett fra strålende grafikk og ny historie..

 

Kanskje kommer ID med et nytt banebrytende spill når de nå begynner å jobbe med sitt nye spill, som ikke er en oppfølger av noe de tidligere har laget..

Lenke til kommentar
[iC' date=14/08/2004 : 23:42] Mitt motto er: Ingenting er godt nok for en sutter-peis!"

En skikkelig gamer tenker på at et spill kan være bra, fordi om at noen pyser der ute ikke tør å spille dem! (feks. Far Cry og D3)

En gamer tenker på at utviklere ofte har satt både tid, endeløst strev, penger og karriere på spill for å få utgitt sitt produkt!

Ja, den var ikke så verst heller. :yes:

Lenke til kommentar
Men når alt kommer til alt, så er spillbransjen så fantastisk full av kritikere og bedrevitere at det er skumlere enn alt av skrekkspill lagt isammen...

(hint hint Pastor, hehe, du burde lage paragraftegn og små under paragrafer i det neste innlegget ditt :thumbup: )

Pastoren har da såvisst ikke oppført seg bedrevitersk. Og om man ikke skal ha lov å ta en ærlig debatt her, hvor skal man det da?

Lenke til kommentar

Jeg har ikke spilt Doom 3, så jeg kan ikke uttale meg om det har innfridd mine forventninger eller ei. Likevel vil jeg få kommentere at jeg synes det er underlig at ikke Far Cry fikk en lignende mottakelse. Jeg har aldri forstått hvorfor folk er så nesegrus begeistret for dette spillet, for spesielt godt er det egentlig ikke. Det har en pen, men statisk grafikk, en AI som unngår å sette seg fast i dørkarmer, en lang synsvidde som gir deg den revolusjonerende muligheten til å snikskyte fra litt lengre hold enn tidligere, samt en såkalt "handlefrihet" som lar deg velge mellom å snike/skyte eller gå retning A/B. Jøss, så imponerende. I bunn og grunn er Far Cry en helt standard førstepersonsskyter med bra teknikk, noe som knapt kan kalles noe nytt. Spillet er underholdende nok, men noen referansetittel er det overhodet ikke. Her er det sikkert mange som er uenige med meg, men dette er min mening i alle fall.

Lenke til kommentar
Jeg ser like finpussede og bugfrie spill hele tiden på konsoll. Det er bare på PC man tillater seg å slippe uferdige spill full av bugs.

Driv3r eller Tomb Raider: The Angel of Darkness anyone? Til og med GTA 3 og GTA: Vice City for PS2 har jo bugs. Prøv å fiksa dei med ein patch. hoho

Lenke til kommentar

Her har det blitt skrevet og sagt mye, og ment enda mer.

 

Har noen få kommentarer som jeg vil komme med når det gjelder Doom 3:

 

FPS spill har aldri vært min helt store greie, men noen godbiter har jeg da spilt. Var veldig svak for Far Cry og Half Life som for meg er de to fps spillene jeg har likt best så langt.

 

Har spilt litt Doom 3 de siste dagene og kom frem til at spillet lider av en del grunnleggende design-issues som jeg ikke fatter hvordan id Software har prestert å mene alvorlig.

 

Spillet er for det første for mørkt. Selv med max lyssetting er spillet for meg latterlig mørkt. Jeg skal ikke engang forsøke å gjengi hva jeg mener om den idiotiske lommelykten - der har Pastoren allerede sagt mer enn nok fornuftig. Det blir for dumt når man sier at "spillet er jo ment å være mørkt" når det i praksis er med på å ødelegge store deler av gameplayet og flyten i spillet. At der ikke er en opsjon for å spille spillet en god del lysere finner jeg meget snodig.

 

Har spilt gjennom noen levels og orket til slutt ikke mer. Fun-faktoren var ikke spesielt stor, spillet tilbyr ikke noe som helst nytt og med ting som det totale mørke, en idiotisk lommelykt og lite avansert AI ble spillet for meg en prøvelse på lik linje med å se maling tørke på veggen.

 

Til de som tror at Doom 3 kun er ment for diehard fansen er nok sannheten noe mer nyansert. Spillet er en storsatsing og søker selvsagt etter et bredest mulig publikum - noe markedsføringen også bekrefter. Det betyr selvsagt ikke at spillet er ment for alle, men der hvor spill som Half Life og Far Cry faktisk evnet å tilby noe for de fleste fps interesserte gamere står Doom 3 igjen som en fotnote som allerede noen dager etter release har prestert "mesterstykket" å dele gamerne i to forskjellige leire - og det er på ingen måte et godt tegn hvis man samtidig skal trekke frem ord som "klassiker" og "knallbra".

 

Det er selvsagt en personlig ting å like spillet eller ei, men det er tross alt så mange ting som kunne vært gjort bedre i Doom 3.

 

Når det gjelder skrekkeffekten er dette en annen ting som ikke fungerer spesielt godt. Et spill som System Shock 2 gjorde en ekstremt mye bedre jobb med å lage unik og autentisk atmosfære, og da med langt simplere teknologi enn det Doom 3 benytter. Doom 3 er en temmelig trøstesløs reise gjennom miljøer som i stor grad mangler fantasi og ikke minst en klar visjon. Der hvor System Shock 2 hadde variasjon og evnet å engasjere blir Doom 3 det motsatte.

 

Der hvor System Shock 2 evnet å overraske med stadig nye snedige påfunn går Doom 3 stadig i den samme fella, og etter en stund er det ikke flere virkemidler å ta i bruk. En avansert grafikkmotor er ikke nok selv i 2004.

 

Personlig tror jeg, eller i det minste håper jeg at Half Life 2 evner å skape det engasjementet som Doom 3 ikke er i nærheten av.

 

Så for meg fremstår dette så langt som den store skuffelsen i 2004.

Endret av Heales
Lenke til kommentar

Det er ingen tvil om at Doom 3 er en stor skuffelse. Jeg hadde håpet vi skulle få ett FPS skytespill som tok vare på de grunnleggende Doom "verdiene", men samtidig gi oss noe nytt. Det eneste vi har fått siden orginalspillet, er en finere innpakning med ett skuffende innhold.

 

Etter å ha vandret opp og ned gjennom mørklagte korridorer og forskningslabarotier og skutt monster etter monster, føler man at dette spillet kunne en vært foruten. Ja, jeg ble skremt i starten og har ikke skvettet så mye siden Silent Hill 3, men etterhvert tar skriptingen overhånd og alt blir så forutsigbart.

 

Det at enkelte påstår at vi ikke kan sammenligne Doom 3 med Far Cry er jo banalt. Begge er FPS spill. Det synes jeg er nok. Historien i Far Cry er kanskje ikke bedre enn en B-action film med Jean Claude Van Damme i hovedrollen, men det var noe med det å løpe rundt i tropiske omgivelser mens du infiltrerer alt fra bunkerser til bambushytter. Spillet ga oss kanskje ikke så mange overraskelser, men en følte aldri at det ble ensformig. Det er der Doom 3 feiler mest...

Lenke til kommentar

Jeg var en snartur på Elkjip på fredagen og sikret meg spillet. X800PRO var allerede innkjøpt og moddet til 16 pipes, så i går skulle jeg virkelig slå meg løs. Dama ble sendt på opera og jeg skulle baske meg i herlig actionskrekk.

 

Etter to timer gav jeg meg. Spillet engasjerer rett og slett ikke nok. Det skremmer meg rett som det er med ting som kommer ut av vegger og tak, men det er fint lite engasjerende i å skulle "finne" ut av hva det er som skjer på basen.

 

Som andre har sagt før meg i tråden så er det flere åpenbare svakheter i leveldesign og spillbarhet, men hvis du liker å bli skremt så er DOOM III uten tvil spillet for deg. Til tross for dette vil jeg si meg nesten enig i anmeldelsen hos Gamer.no Jeg vil gi spillet en 7er.

 

Når det gjelder skrekkeffekten er dette en annen ting som ikke fungerer spesielt godt. Et spill som System Shock 2 gjorde en ekstremt mye bedre jobb med å lage unik og autentisk atmosfære, og da med langt simplere teknologi enn det Doom 3 benytter. Doom 3 er en temmelig trøstesløs reise gjennom miljøer som i stor grad mangler fantasi og ikke minst en klar visjon. Der hvor System Shock 2 hadde variasjon og evnet å engasjere blir Doom 3 det motsatte.

 

Der hvor System Shock 2 evnet å overraske med stadig nye snedige påfunn går Doom 3 stadig i den samme fella, og etter en stund er det ikke flere virkemidler å ta i bruk. En avansert grafikkmotor er ikke nok selv i 2004.

 

Kan ikke få sagt hvor enig jeg er! SS2 hadde meg fjetret foran skjermen i timesvis. Det var som å spille hovedrollen i en scifithriller av genialt kaliber!

 

-KJ

Lenke til kommentar

Veldig gamle spill du nevner Pastor. Ingen av de spillene synes jeg var så veldig skremmende. Resident Evil serien har jeg bare svettet litt av, men har ikke blitt så redd av dem. Silent Hill 1 synes jeg rett og slett grafikken var for dårlig til at jeg ble redd av dem. Silent Hill 2 og 3 klarer dette mye bedre. Gleder meg masse til Silent Hill 4 som kommer om ikke så altfor lenge. Silent Hill i første person tror jeg blir veldig bra. System Shock synes jeg er for dårlig grafikk til at jeg blir skremt. Realms of the Haunting har jeg ikke spilt, bare hørt om det. Prøvd å finne det, men er litt vanskelig synes jeg og huske. Som du skjønner så blir jeg fortere redd av spill som har bra grafikk. Lyden og atmosfæren har også endel og si, men hvis ikke grafikken er bra blir jeg grafikken må være god ellers funker det ikke.

 

SimenNor skrev

Det er veldig få spill som jeg har opplevd en slik "frykt atmosfære" som jeg gjorde med Doom 3, men husk det er mye etter hva man gjør det til selv.

 

Pastor Lorentzen skrev

Mitt problem er kanskje at jeg har opplevd en slik "frykt atmosfære" før. Realms of the Haunting er et gammelt FPS-spill som fikk det til å gå kaldt nedover ryggen min. Samme med System Shock.

 

Jeg tenkte faktisk på det, at du har på en måte gått litt lei av slike spill. Når du da har opplevd den "frykt atmosfæren" før så er det ikke så lett å oppleve den igjen. Er alltid spesielt første gangen og så dabber det av, det gjelder det meste. Er sikkert derfor du nevner så gamle spill, for etter du har spilt de så har den "frykten" "dabbet" av hvis du skjønner. De gamle spillene du nevnte har jeg spilt i nyere tid, er sikkert derfor jeg ikke har fått den opplevelsen. Har opplevd "frykt atmosfære" før, men av veldig få spill f.eks Silent Hill 2 og 3.

 

SimenNor skrev

Men som jeg skrev i en annen tråd for å få utelling av doom3 så må man

1) Spille Doom3 mellom 24:00 - 04:00

2) Spille Doom3 i surround uten noen andre lyder. Ha høy lyd også.

3) Spille Doom3 uten noe lys. Eneste lys er av skjermen

4) Spille Doom3 helt alene, helst helt alene i huset.

5) Spille Doom3 uten drive med noe som helst annet. Bare Doom3 i hodet da.

6) Spille Doom3 uten å save det for hver fiende.

7) Spille Doom3 med lav brightness.

8) Spille Doom3 med rett innstilling, hvis du skal bare spille Doom3 for å runde det eller bare for å spille det så blir det ikke noe skummelt.

 

Pastor Lorentzen skrev

Helt ok, men også litt søkt. Burde ikke alle spill spilles under disse omstendighetene for å spilles optimalt? Hvorfor skal Doom 3 være i en slik særklasse?

 

Det spørs om du mener generelt alle spill, eller alle spill av den sjangeren. Hvis du mener generelt alle spill så synes jeg ikke det. Synes de fleste punktene gjelder bare for spill ala Doom3. Hvis vi tar for oss Age of Empires så er det absolutt ikke nødvendig å spille det om natta. Jeg får ikke noe mer glede av å spille det på natta. Det samme gjelder med høy lyd. Jeg liker å ha lys på når jeg spiller spill som Age of Empires. Age of Empires er ett spill som det er best at du spiller sammen med kamerater tilstede, jeg synes det er morsomere. Synes ikke det ødelegger om jeg ser litt på TV eller hører på musikk mens jeg spiller AOE. Saving ofte kan jeg si meg enig at kan ødelegger på de aller fleste spill. Lav brightness er absolutt ikke nødvendig, det bare ødelegger. Du skal jo spille AOE med rett innstilling. Det punktet også kan jeg si meg enig at gjelder alle spill. Kan si meg enig i 2 punkter, de 6 andre punktene følger jeg sjeldent på andre spill.

Jeg synes selv Far Cry ikke trengs å følge de punktene. Blir liksom ett helt annet type spill, det spillet satser liksom ikke på frykten og da forsvinner mange av punktene. Når jeg spilte Far Cry så fulgte jeg 5), 6) og 8). Det er kun "grøsser" spill som en trenger å følge de punktene etter min mening for å få full uttelling. Mente ikke at det var Doom3 alene som man skulle følge de punktene, men "grøsser" spill. Dette er min mening da. Håper du skjønte hva jeg mente.

 

Da må du først fortelle meg hvilken sjanger du mener Doom 3 er.

 

Og Sci-Fi Horror FPS er ingen sjanger.

 

Jeg er veldig slapp når det kommer til sjangre og kaller gjerne Doom 3 en Sci-Fi Horror FPS. Det er jo egentlig bare en FPS, og det er jo det de fleste betegner Doom 3 som, men de fleste betegner jo Far Cry som FPS også. Jeg synes det man skal skille bedre spill som Doom3 og Far Cry. Så jeg lager ofte litt hjemmelagede sjanger navn for å få fram slik jeg mener spillet er. Det blir sikkert veldig feil for deg, men jeg bryr meg ikke så mye om det. Når jeg nevnte det så var jeg mest ute etter spill som har kommet i år som du har blitt mer skremt/redd av enn du har med Doom3.

Lenke til kommentar
Veldig gamle spill du nevner Pastor. Ingen av de spillene synes jeg var så veldig skremmende. Resident Evil serien har jeg bare svettet litt av, men har ikke blitt så redd av dem. Silent Hill 1 synes jeg rett og slett grafikken var for dårlig til at jeg ble redd av dem. Silent Hill 2 og 3 klarer dette mye bedre.

Du skjønner, nå kan jeg vri på argumentene dine og begynne å mase om at du ikke har spilt Resident Evil om natta, hjemme alene, brightness-instillingene korrekt, lyset av, lyden på surround, etc. For hvis Doom 3 krever alt dette for å spilles optimalt, så skal det bare mangle at ikke liknende spill også skal spilles på nøyaktig samme måte. Eller?

 

Jeg er veldig slapp når det kommer til sjangre og kaller gjerne Doom 3 en Sci-Fi Horror FPS. Det er jo egentlig bare en FPS, og det er jo det de fleste betegner Doom 3 som, men de fleste betegner jo Far Cry som FPS også.

 

Fra bokmålsordboka:

 

sjanger m3 el. genre m1 (utt sjanger; fr genre 'slekt, art')

1 avgrenset område av en kunstart

 

Som sjanger er Doom 3 et shoot-em-up. For spill så definerer sjanger hva spillet går ut på, Doom 3 går ut på å skyte monstre.

 

Temaet i Doom 3 er Sci Fi og horror. Men dette er ikke en sjanger.

 

Jeg synes det man skal skille bedre spill som Doom3 og Far Cry. Så jeg lager ofte litt hjemmelagede sjanger navn for å få fram slik jeg mener spillet er. Det blir sikkert veldig feil for deg, men jeg bryr meg ikke så mye om det.

 

Det går an å beskrive forskjellene på Far Cry og Doom 3, uten å lage altfor omfattende sjangere. Jeg skjønner ikke hvorfor folk absolutt insisterer på å sammenlikne alle mulige spill bare fordi de har en eller to ting til felles, og jeg skjønner at du derfor gjerne vil påpeke forskjellene på Doom 3 og Far Cry. Men jeg har aldri sammenliknet Doom 3 med noe annet spill, jeg har bare påpekt at spillet ikke er den revolusjonen mange forventet spillmessig, og at kanskje Half-Life 2 vil bli et mer revolusjonerende spill som løfter FPS-spill til nye høyder.

 

Når jeg nevnte det så var jeg mest ute etter spill som har kommet i år som du har blitt mer skremt/redd av enn du har med Doom3.

 

Jeg ble mer skremt av makkverket Driv3r enn jeg ble av Doom 3, men av andre grunner.

 

Men jeg har aldri påstått at det har kommet 20-30 spill i år som jeg ble mer skremt av enn Doom 3. Jeg påstod at det har kommet 20-30 spill i år som har vært mer underholdende å spille enn Doom 3.

Lenke til kommentar

Du skjønner, nå kan jeg vri på argumentene dine og begynne å mase om at du ikke har spilt Resident Evil om natta, hjemme alene, brightness-instillingene korrekt, lyset av, lyden på surround, etc. For hvis Doom 3 krever alt dette for å spilles optimalt, så skal det bare mangle at ikke liknende spill også skal spilles på nøyaktig samme måte. Eller?

 

PASTOR!! LES SKIKKELIG, for å begynne å kommentere noe jeg absolutt ikke sagt blir det samme som å lyve. Nå må du klare å lese hva jeg skriver da før du kommenterer tilbake. For jeg har ikke sagt at Doom3 er det eneste spillet som du skal spille om natta!

 

SimenNor skrev

Det er kun "grøsser" spill som en trenger å følge de punktene etter min mening for å få full uttelling. Mente ikke at det var Doom3 alene som man skulle følge de punktene, men "grøsser" spill.

 

Som du ser sier jeg dobbelt opp og likevel får du ikke det med deg. Som du ser så mener jeg alle spill som er ala grøsser spill. Og jeg vil si Resident Evil føyer seg inn i grøsser spill. Håper du skjønte det nå! Sorry hvis jeg virket litt sur, men jeg synes folk bør klare å lese skikkelig før de sier noe tilbake.

 

Fra bokmålsordboka:

 

sjanger m3 el. genre m1 (utt sjanger; fr genre 'slekt, art')

1 avgrenset område av en kunstart

 

Som sjanger er Doom 3 et shoot-em-up. For spill så definerer sjanger hva spillet går ut på, Doom 3 går ut på å skyte monstre.

 

Temaet i Doom 3 er Sci Fi og horror. Men dette er ikke en sjanger.

 

Kjekt å vite, men som sagt så bryr jeg meg ikke så mye om å være helt korrekt når det kommer til dette. Hvis du absolutt reagerer på de sjangerene jeg finner på, kan jeg godt si at det er temaer istedetfor. Jeg kunne latt være å laget egne sjangernavn, men som oftest synes de jeg snakker med at det er helt greit. Synes det ikke er så viktig å få det helt korrekt, blir nesten som å rette opp gramatikken og stavefeil til folk her på forumet.

 

Jeg ble mer skremt av makkverket Driv3r enn jeg ble av Doom 3, men av andre grunner.

 

Men jeg har aldri påstått at det har kommet 20-30 spill i år som jeg ble mer skremt av enn Doom 3. Jeg påstod at det har kommet 20-30 spill i år som har vært mer underholdende å spille enn Doom 3.

 

Ble mer skremt av Driv3r ja, det synes jeg var litt merkelig, men du har selvfølgelig lov til å synes det. Jeg har ikke sagt at du synes 20-30 spill var mer skremmende enn Doom3, men jeg tenkte det måtte være noen av alle de spillene som slo Doom3 på grøssersiden.

Lenke til kommentar

Du skjønner, nå kan jeg vri på argumentene dine og begynne å mase om at du ikke har spilt Resident Evil om natta, hjemme alene, brightness-instillingene korrekt, lyset av, lyden på surround, etc. For hvis Doom 3 krever alt dette for å spilles optimalt, så skal det bare mangle at ikke liknende spill også skal spilles på nøyaktig samme måte. Eller?

 

PASTOR!! LES SKIKKELIG, for å begynne å kommentere noe jeg absolutt ikke sagt blir det samme som å lyve. Nå må du klare å lese hva jeg skriver da før du kommenterer tilbake. For jeg har ikke sagt at Doom3 er det eneste spillet som du skal spille om natta!

 

Som du ser sier jeg dobbelt opp og likevel får du ikke det med deg. Som du ser så mener jeg alle spill som er ala grøsser spill. Og jeg vil si Resident Evil føyer seg inn i grøsser spill. Håper du skjønte det nå! Sorry hvis jeg virket litt sur, men jeg synes folk bør klare å lese skikkelig før de sier noe tilbake.

Greit nok, men jeg vet fortsatt ikke om du kanskje unnlot å følge grøsserspillenes ti bud når du spilte Resident Evil, og at det kanskje var derfor du ikke synes spillet var så underholdende. Hvis du ikke gjorde det, men fulgte disse budene på Doom 3, så er det jo forskjellsbehandling og din egen feil at Resident Evil ble skuffende.l

 

Kjekt å vite, men som sagt så bryr jeg meg ikke så mye om å være helt korrekt når det kommer til dette. Hvis du absolutt reagerer på de sjangerene jeg finner på, kan jeg godt si at det er temaer istedetfor. Jeg kunne latt være å laget egne sjangernavn, men som oftest synes de jeg snakker med at det er helt greit. Synes det ikke er så viktig å få det helt korrekt, blir nesten som å rette opp gramatikken og stavefeil til folk her på forumet.

 

Jeg reagerer vel egentlig mest på at folk insisterer på å putte ting i sjangere hele tiden, som om de ikke er i stand til å dømme et produkt for det det er, istedetfor det de mener det må være. Bruk heller flere ord for å beskrive et spill, enn å dytte på det klisjeer som Grøsser og Sci-Fi som egentlig ikke beskriver spillet i det hele tatt.

 

Ble mer skremt av Driv3r ja, det synes jeg var litt merkelig, men du har selvfølgelig lov til å synes det. Jeg har ikke sagt at du synes 20-30 spill var mer skremmende enn Doom3, men jeg tenkte det måtte være noen av alle de spillene som slo Doom3 på grøssersiden.

 

Som sagt, jeg liker ikke å dytte spill inn i sjangere. Men når jeg tenker så det knaker så kan jeg konkludere med at både Forbidden Siren og Project Zero 2 var mere nervepirrende spill enn Doom 3 for meg i år.

Lenke til kommentar
Greit nok, men jeg vet fortsatt ikke om du kanskje unnlot å følge grøsserspillenes ti bud når du spilte Resident Evil, og at det kanskje var derfor du ikke synes spillet var så underholdende. Hvis du ikke gjorde det, men fulgte disse budene på Doom 3, så er det jo forskjellsbehandling og din egen feil at Resident Evil ble skuffende.

 

Jeg prøver å spille alle grøsserspill etter de punktene. Husker jeg ihvertfall spilte Resident Evil 2 om natta, uten lys, høy lyd og kamerater tilstede, mener jeg gjorde det med eneren også uten å være helt sikker.

 

Jeg reagerer vel egentlig mest på at folk insisterer på å putte ting i sjangere hele tiden, som om de ikke er i stand til å dømme et produkt for det det er, istedetfor det de mener det må være. Bruk heller flere ord for å beskrive et spill, enn å dytte på det klisjeer som Grøsser og Sci-Fi som egentlig ikke beskriver spillet i det hele tatt.

 

Skjønner, men vi er litt forskjellige der som du sikkert forstår.

 

Som sagt, jeg liker ikke å dytte spill inn i sjangere. Men når jeg tenker så det knaker så kan jeg konkludere med at både Forbidden Siren og Project Zero 2 var mere nervepirrende spill enn Doom 3 for meg i år.

 

Nå har jeg ikke spilt Project Zero 2, men Forbidden Siren har jeg prøvd litt. Har jeg ikke selv PS2, men driver og låner av en kamerat stadig vekk. Hadde faktisk da tenkt å låne Forbidden Siren av han. Etter det jeg spilte så virket det ut som ett ganske bra spill. Nå har jeg ikke spilt det alene så kan vel ikke uttale meg så veldig mye om det enda.

 

Tror vi begge har sagt hva vi mener nå. Litt lei av denne diskusjonen nå. Gleder du forresten deg til Silent Hill 4? Likte du Silent Hill 2 og 3? Jeg er ganske stor fan av Silent Hill og synes både toeren og treeren var geniale :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har ikke giddet å lese gjennom alle sidene med hva er best doom eller far cry, så dere må ha meg unskyldt om jeg terper opp igjen.

Etter å ha kjøpt begge spillene og spilt gjennom dem så skjønner jeg egentlig ikke hvorfor dere samenligner disse de har helt forskjellige historier doom er foregår inne i mørke omgivelser og far cry ute i naturen altså de har en helt forskjellig gameplay.

Synest egentlig at det kan sammmenlignes med hva er best av pølser og hamburger på esso, smaken er idividuell.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...