fiskfisk Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Oppfølgeren i serien som definerte moderne PC-spill og skapte spillhistorie for mangfoldige år siden, ankommer landet om få dager. Ventetiden er endelig over! Les artikkelen her Lenke til kommentar
DaWeed Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Akkurat den karakteren jeg ventet meg. Bra anmeldelse, som ikke røpet for mye! Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg syns det var en fin anmeldelse, men jeg må si jeg undrer meg over at Doom3 får samme karakter som f.eks. Painkiller. Hva var det med Painkiller som overgikk Doom3 i spillbarhet? Min mening ville vært minimum 8 (kanskje 9) på spillbarhet, og 10 på lyd. Da ville vi vært nærmere 9/10 totalt og sådan skilt Doom3 fra Painkiller. Men bra anmeldelse! Edit: skrivefeil. Endret 11. august 2004 av Radial Lenke til kommentar
Biffer'n Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 8/10 er nok for å få meg til å kjøpe spillet. Det blir ihvertfall en skremmende opplevelse, tross i at det kanskje blir litt ensidig... Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Min ville vært 6 på spillbarhet. Desto mer du spiller desto mindre skremt blir du. Alle fiendene er scripta for å skremme deg og med så lite maps så vet du omtrent hvor de spawner. Og de tåler som regel veldig lite og alt som skjer er en splash effekt omtrent. Sinnsykt kjedelig spill og multiplayeren er enda verre . Så gameplay er jo helt fra 1990 eneste som er bra er tøft med shading thats it. Ikke noe jævlig bra modellerte brett syns jeg. Veldig repetivt alt. Anbefaler ihvertfall ingen til å kjøpe det..da skal du faen meg ha det kjedelig sier jeg bare. Lenke til kommentar
Monsoon Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 At Doom3 er blitt hypa opp som det er er et slag under beltet for spillindustrien når det gjelder nyskaping og gameplay. Det er nøyaktig det samme spillet som det første i serien; fly rundt og finn nøkler, bare med bedre grafikk. Grei underholdning med mye skvetting, men all oppmerksomheten det har fått grunnet grafikken alene er latterlig. Lenke til kommentar
Windoge Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Meget bra anmeldelse, og meget fortjent karakter. Lenke til kommentar
tor_erik Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Noe sier meg at anmelder har spilt spillet som en Shoot 'em up, og dermed gitt det dårligere karakter enn hva spillet fortjener som et skrekk/overlevelsesspill. Lenke til kommentar
cock hammer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) under 9? er det mulig? painkiller samme karakter? uffda! far cry bedre krakter? uffda! men smaken er som baken Endret 11. august 2004 av cock hammer Lenke til kommentar
Tahiro Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 AvP er mye mer skremmende enn Doom 3. Fiendene i Doom 3 har småe rom å bevege seg på samt er helt idiot. Det er jo bare å strafe unna fireballs og bevege seg bakover mens du skyter og plaffer dem ned. Som Moonsoon nevnt så har ikke ID gjort noe som helst forandring fra de opprinnelige Doom spillene. Dette er finne keys, pang plaff æsj hele veien. Sorry mac men jeg krever litt mer intelligente spill. Jeg foretrekker Painkiller framfor dette...på sykehus brettet hvor pasienter krøyp opp ned i takene er skikkelig satan og ekkelt å se på. Men å se på monster det skremmer meg ikke så mye ...zombier er jo dumme som brød uansett. John Carmack gjorde en jævlig dårlig jobb med å gi oss en smak fra Helvete. Lenke til kommentar
Passasjer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bra anmeldelse! Ble glad da jeg tilfeldigvis så Doom3 ikonet på startsiden... Ganske enig med anmelderen, 8-10 er greit, det er jo ganske ensformig.Men de fleste kjøper det nok uansett...Eller laster ned...wares whores Lenke til kommentar
Arne_F Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Kjempe bra anmeldelse! hvis ikke jeg hadde allrede forhåndsbestilt spillet ville jeg ha gjort det nå... stå på Lenke til kommentar
Citizenx Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 synes ikke det var ensformig. painkiller samme karakter? uffda! far cry bedre krakter? uffda! men smaken er som baken Doom3 er et ufattelig ensformig spill, men grafikken er god, selv om jeg faktisk syns far cry var bedre på de fleste felt, lyssetting, gameplay osv. Men alt i alt så Er karakteren de ga d3 helt fortjent. Og det med multiplayer delen, den er drit kjip! spilte i 10min sammen med noen venner før jeg gikk lei og satte meg ned med litt kabal istede. Det sier vel det meste. Lenke til kommentar
Traxco Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 synes spillet fikk som fortjent,8 i score er sikkert rettferdig.men lurer ennå hvordan painkiller klarte og få 9 ? Lenke til kommentar
TST Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Painkiller fikk 8, ikke 9 som enkelte her hevder. For de som lurer på hvorfor Painkiller fikk 8, så er omtalen tilgjenglig her: http://gamer.no/art.php?artikkelid=7675. Teksten i omtalen er ment som en forklaring til karakteren, men det vet dere jo. ;-) Lenke til kommentar
Radial Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Painkiller fikk vel 8? Det er etter min mening utrolig at spillbarheten i Doom3 bedømmes svakere enn i Painkiller. Men jeg tror ikke jeg skal gjenta dette mer nå.. Lenke til kommentar
FuglFøniks Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Uff, jeg som var så sikker på at jeg skulle kjøpe dette spillet... Hmm... Spille det skal jeg, men kjøpe det, tja. En ting er sikkert: HL2 skal jeg kjøpe Lenke til kommentar
Conan_Warrior Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Nå har ikke jeg komt så langt i spillet.. men uansett.. FY FAEN SÅ RÅTT!! Første level fikk jeg et sinnsykt bra førsteinntrykk.. Det var så skummelt, alle merkelige lydene og stemmene og skrikene om hjelp! Grafikken er jo helt topp! Dette spillet annbefaler jeg alle! PS. Spiller ikke om natten hjemme alene.. Er u' galen!! Lenke til kommentar
Zyndrone Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Den dagen Half-Life 2 lanseres, kommer imidlertid jeg personlig til å sammenligne det med Far Cry, og ikke Doom 3. latterlig da.. har du i det hele tatt spilt Half-Life 2? FarCry sine innendørs områder kan du få like bra som Doom 3 sine. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg