schmelck.no Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Har en P900 og hullet hvor man skal plugge i det medfølgende handsfree/ørepropp settet er av typen "akkurat-litt-mindre-enn-minijack". Derfor er det merkelig nok litt vanskelig å koble til egne ørepropper ol. til f.eks å høre på musikk. Er det noen der ute som vet om det er mulig å få kjøpt en "omformer" noe sted? Ja jeg er klar over at da vil man miste selve mikrofon funksjonen, men det er ikke så farlig. EDIT: Hvis en moderator synes at denne heller passer bedre inn under "Mobiltelefoner" så gjerne flytt den :-) Endret 11. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
thom Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 jeg har en sånnn til P800. Fikk den hos Asono på Youngstorget. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Jeg bruker handsfree på min 6600. Det funker jo fint det... Lenke til kommentar
schmelck.no Skrevet 12. august 2004 Forfatter Del Skrevet 12. august 2004 (endret) jeg har en sånnn til P800. Fikk den hos Asono på Youngstorget. Hvor på youngstorget ligger asono? Fant det ut: http://www.finn.no/finn/map?street=youngst....x=0&search.y=0 Hvor mye ga du for den? Hvordan ser den ut? Endret 13. august 2004 av schmelck Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå