dax Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Kjøpte meg for et år's tid siden nye mus, Trust, AMI mouse optical, 5 knapper. Har intil i går kjørt på Windows 2000, og musa har fugert med alle knaper med driveren som lå på CD'n som fulgte med. I går gikk jeg til det skritt å skifte til XP, men problemet er at driverne som ligger på CD'en ikke støter XP, og driverne på Trust sine sider ikke virker, eller jeg får dem ikke til å virke, som dem skal. Får ei feil meling når jeg starter opp XP og de to ekstra knappene virker ikke. Er det noen ute i den store verden som har vært borti dette problemet før, eventuelt noen som vet hva det jeg må gjøre? Hadde veldig mye utbytte av de knappene i 2000. Lenke til kommentar
Predecessor Skrevet 29. april 2002 Del Skrevet 29. april 2002 Hvilken eksakte Mus er det du har fra Trust? De produserer mange som heter "Trust AMI mouse optical" Hvilken driver lastet du ned fra Trust, versjonsnummer? Du må jo skrive hva den feilmeldingen sier. Forøvrig er det helt "Rock`n Roll" å komme inn på hjemmesiden til Trust for å laste ned en skarve driver. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå