Gå til innhold

Driv3r ute snart?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Når er Driv3r ute for PC?

Anyone know?

Takker på forhånd for all hjelp jeg får..

Mvh.

-Shaper

Så noe at den kommer i september/oktober for pc. Gleder meg veldig til denne så får vi se om denne er så dårlig som det er sagt at denne er.

Jeg såns nå denne ser ganske feit ut.

Lenke til kommentar
har det til ps2, jeg vil ikke kalle det dårlig...men det har potensiale til å bli MYE bedre.

men d vil jeg... tragiske greier. Burde vært mulig og få tilbake pengene på sånt

ble du SÅ skuffa!? spillet har helt grei grafikk, mye bedre kjøreegenskaper enn gta og har en grei historie.ai'n er ikke helt på topp da....

Lenke til kommentar

Det ble jo postet her i en artikkel om ATARIs release liste som omfattet alle spillene som skulle kommer før jul.

Driv3r stod ikke der, jeg har hele tiden hatt en mistanke om at spillet ikke kommer i det hele tatt jeg da, men deter nå så.

Er jo sagt at det skulle komme på pc i September\Oktober det er sant det da men.

Lenke til kommentar
har det til ps2, jeg vil ikke kalle det dårlig...men det har potensiale til å bli MYE bedre.

men d vil jeg... tragiske greier. Burde vært mulig og få tilbake pengene på sånt

ble du SÅ skuffa!? spillet har helt grei grafikk, mye bedre kjøreegenskaper enn gta og har en grei historie.ai'n er ikke helt på topp da....

kjøringen og kontrollen er helt grei... men alle bugsa skjemmer spillet. heldigvis var d ikke jeg som brukte min sårt opptjente penger på d.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så mye å se frem til. Ikke har spillet bare fått dårlig kritikk, men spill som blir ported fra konsoll til PC er som regel dårligere til PC uansett.

Men på den annen side slipper man alle bugsa på pc. (patch)

Regner med at dem har fiksa det når pc-versjonen kommer. Jeg forsto det slik at mye av grunnen til den dårlige omtalen var alle bugsa.

Lenke til kommentar
Tror ikke det er så mye å se frem til. Ikke har spillet bare fått dårlig kritikk, men spill som blir ported fra konsoll til PC er som regel dårligere til PC uansett.

Regner med at dem har fiksa det når pc-versjonen kommer. Jeg forsto det slik at mye av grunnen til den dårlige omtalen var alle bugsa.

Vi får se.

True Crime f. eks hadde mer bugs på PC en konsoll, selv om det kom ut i ganske lang ettertid.

Lenke til kommentar

Vi får se.

True Crime f. eks hadde mer bugs på PC en konsoll, selv om det kom ut i ganske lang ettertid.

True crima suxxa da! Grafikken så helf Jvlig ut får å si det rett ut!

Masse trekanter, bøggs, dårlig gameplay (jeg runna det på 2 timer elns)

Jeg håper Driv3r blir bra! 1'eren var skam bra på PC! :D

*Gledeseg til Driv3r og Counterstrike:Source/hl2*

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...