mag86 Skrevet 16. september 2004 Del Skrevet 16. september 2004 @rmartin Jeg har veldig vanskelig for å tro på det du sier. Hvis Sonyericsson mener at du mister garantien hvis du oppdaterer telefonen med deres egen oppdateringstjeneste, så vil jeg påstå at det er et stort forretningsmessig feiltrinn. Jeg tror ikke Sonyericcson er så dumme at de jager vekk kunder på denne måten. Lenke til kommentar
martin86 Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 Noen som vet hvor langt tid det vil ta å oppgradere firmware`n? hos elkjøp f.eks? Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 gjør du noe selv på mobilen så mister du garantien. så enkelt er det. sony ericsson betaler heller ikke verksted rundt om i landet for å oppgradere, så mangen velger å bare sende videre tlf, selv om de kan gjøre det. eg og mangen andre service teknikkere har gitt opp sonyericsson for lenge siden! Lenke til kommentar
rmartin Skrevet 22. september 2004 Del Skrevet 22. september 2004 (endret) levere du tlf inn kan du belage deg på 14 dager. men vil tro du får låne tlf imellomtiden. Endret 22. september 2004 av rmartin Lenke til kommentar
nomore Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 gjør du noe selv på mobilen så mister du garantien.så enkelt er det. sony ericsson betaler heller ikke verksted rundt om i landet for å oppgradere, så mangen velger å bare sende videre tlf, selv om de kan gjøre det. eg og mangen andre service teknikkere har gitt opp sonyericsson for lenge siden! men du mener fortsatt at garantien ryker dersom man oppdaterer telefonen selv over se sine egne nettsider og tjeneste? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå