Templar Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hei. Vil gi HW ros for å bli en kjempe god kilde til produkter og informasjon men jeg synes HW hovedside oft litt "seine" med nyhetene. Akkurat som i dag, "abit bundler uGuru klokke med HKene". Dette er flere uker gammelt. Ellers vil jeg si en gang til, kjempe bra site og bra produkt guide. Simon Lenke til kommentar
Pomfri Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Det som jeg leser her på hardware blir egentlig nytt for meg. Henger heller ikke rundt på alle mulig andre "like" sider. ITavisen er nok enda trengere. Flere saker jeg har lest her på hw har ikke dukket opp på itavisen før dager senere (sorry.. ingen eksempler nå). Lenke til kommentar
blacktower Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 "Third eye" ble faktisk omtalt for flere uker siden på hw.no: http://www.hardware.no/art.php?artikkelid=8270 Dagens nyhet var at "klokken" vil bli bundlet med hovedkortene til ABIT, noe som var uklart da den forrige nyheten ble publisert. Lenke til kommentar
Templar Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Jeg står korrigert eller "I stand corrected." Simon Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå