Gå til innhold

TIl dere med Chieftec Dragon Midi Tower..

Anbefalte innlegg

Jeg har fått meg det kabinettet, og der følger det med åtte sånne "stenger" som er satt sammen 4 og 4, virker som de er til å holde disker på siden? Er det det? Har jeg rett eller er de til noe annet mystifisktisk? Også lurer jeg på hva alle de lilla hullene nedover foran, inne i kabinettet er? HAdde vært greit å funnet ut av det! :)

PS! Og en ting til? Er strømforsyninga som følger med bra?

Endret av El_Diseñador
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
1.Strømforsyninga til chieftech er helt ok, men ikke noe mer.

2. De "lilla hullene" er vifteplasser. Disse er laget slik at det er bare å klipse fast 80 mm vifter.

3. "Stenger"??? Utdyp det så skal jeg prøve å svare.

1. Strømforsyning. Ok, den er grei.

2. Ikke de hulla, men det er en lilla stang foran, rett bak diskholderne..

3. Stenger, da mener jeg de 8 stengene som følger med, hvite plastikk stenger, med hull på.... Som kan se ut som de skal være "holdere" for evt. harddisker og dvdrom..

Lenke til kommentar

De 8 stengene er laget for å skrus fast til 5 ¼ enheter, en stang på hver side, sånn at du kan skyve en CD-ROM inn på plass og klipse den fast. Ikke helt skrueløst patent, men det funker. Siden det er 4 stk 5 ¼ brønner der så ser du at du trenger 8 stenger for å få det til å funke.... Den bøyde biten av stanga skal peke fram mot fronten på 5 ¼ enheten.

Lurer på hvorfor det ikke følger med bruksanvisning på sånne kabinetter.

Strømforsyninga er helt grei den... det begynner å bli temmelig mye i min kasse nå, men den holder enda mål med sine oppgitte 360W.

Lenke til kommentar

okey nå skjønte jeg hva du mente.

de 8 stengene er til å feste 5 1/4 som hart sier.

Den lilla "tingesten" skal vistnok være til gamle pci kort. Som tokk enorm plass og trengte støtte i begge ender. :p

Med andre ord ikke noe du trenger å bry deg om.

Endret av Hardfredd
Lenke til kommentar
De 8 stengene er laget for å skrus fast til 5 ¼ enheter, en stang på hver side, sånn at du kan skyve en CD-ROM inn på plass og klipse den fast. Ikke helt skrueløst patent, men det funker. Siden det er 4 stk 5 ¼ brønner der så ser du at du trenger 8 stenger for å få det til å funke.... Den bøyde biten av stanga skal peke fram mot fronten på 5 ¼ enheten.

Lurer på hvorfor det ikke følger med bruksanvisning på sånne kabinetter.

Strømforsyninga er helt grei den... det begynner å bli temmelig mye i min kasse nå, men den holder enda mål med sine oppgitte 360W.

OKAY! :D Takk for hjelpen! :D

Lenke til kommentar

Ja det er 4-pin, en sånn stor en, samme som harddisker og cd rom mottar strøm med, men det er to forskjellige da, det er en som er vrengt utover og en som er vrengt innover, hvis du skjønner? Det er to store 4-pins fra samme vifte? :S Skjønner ikke, skal ikke begge to kobles til? Eller holder det kanskje med å bare koble den ene til PSU? :)

Lenke til kommentar
Ja det er 4-pin, en sånn stor en, samme som harddisker og cd rom mottar strøm med, men det er to forskjellige da, det er en som er vrengt utover og en som er vrengt innover, hvis du skjønner? Det er to store 4-pins fra samme vifte? :S Skjønner ikke, skal ikke begge to kobles til? Eller holder det kanskje med å bare koble den ene til PSU? :)

bare bruk en av dem.. samma hvem..

grunnen til at det er to er forde da kan du koble ting i serie..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...