Jennifer Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Denne stemmestyresaken fant jeg når jeg surfet litt rundt på nettet.. Litt artig og se hvordan en australsk kvinnestemme uttaler pølsebrød... Enjoy.. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 haha! genialt! kult å høre på en mannlig tysker som sier "hore" Lenke til kommentar
Jokko88 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Den ville ikke si f'ck Lenke til kommentar
Lanka Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Haha noe så sykt bra funnet på. Lenke til kommentar
thomie6600 Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Ville ikke si malaka heller Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hvis man har xp aå har'u en sånn me da... Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 last ned shit talker... Lenke til kommentar
ikkeno Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 last ned shit talker... haha! Shit talker var genialt :!: Du kan laste det ned her Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Ta denne: Language: English, Audio: 16 kHz, Streamed audio. Gender: Male, accent: American, voice: M009 Kopier inn denne teksten: Do you not get it? I've killed people more times than you've eaten breakfest. Do you want me to kill you, too? Do you? PUNK! Endret 19. august 2004 av Bandidos Pelle Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 LOL! prøv denne.. Language: English, Audio: 16 kHz, Streamed audio. Gender: Male, accent: American, voice: M009 Kopier inn denne teksten: I'm a stygg neger . just so you know, i bakkjørte you mother yesterday. (Mener ikke noe vondt mot negere, eller andre..er ikke norsk selv ) Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 hørtes ut som en nyhetsoppleser. Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Den kan ikke banne på engelsk, så jeg må prøve å lure den litt. Selv synes jeg at aswhole funker genialt. "Fuck" kunne ikke bli "fock", så da blandet jeg litt. Ellers bruk samme oppsett som over, med denne teksten: I'm not supposed to swear. Fuock! Oh, God damn, I sweared. God, can you please forgive me, you fusking aswhole? Damn it! If I swear again, turn your fuocking machine off, OK? Whops! Goodbye. Lenke til kommentar
Camron Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ingenting slår denne... My name is George W Bush.I blow every day.I eat cum very much too. And my english aint no good. My mother sells herself on the streets. She earns money for my expensive animal food. I am the dumbest person you have ever seen. I am pretty sure i am. Lenke til kommentar
razh0r Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Prøv denne da! Oh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihi Oh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihi Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Prøv denne da! Oh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihi Oh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihiOh lalala hihi haha! Høres ut som en same :!: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå