FpsStu Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Jeg vil at dere skal ta en titt her før dere bestiller deler fra psdata/it24. IKKE NEVN WEBSHOPPEN Jeg vil helst at folk ikke nevner navnet på webshoppen i tråden, i tilfelle de søker etter navnet sitt på forumet, og finner ut at de har gjort en feil. Inntil webshoppen har bekreftet at prisen er riktig, eller rettet den, ville jeg likt hvis folk ikke nevnte navnet, så flest mulig får mulighet til å kjøpe det til den prisen... Jeg kan si at jeg har bestillt, og fikk mitt for en uke siden. Så dette funka for meg, og jeg trengte ikke å betale porto... Tror porto er inkludert i prisen, noe som gjør det enda billigere... HUSK!! IKKE NEVN WEBSHOPPENS NAVN Intel 1.7ghz Intel 2.0Ghz edit: La til link til produkt guiden... Endret 11. august 2004 av King_mephisto Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Ahh, tenkte jeg skulle få oppgradert pcen min litt. *Bestille* Bestilte du 1.7 eller 2ghz? Endret 11. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 bestillte 2ghz... Sparte jo nesten 2500kr Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 det var da bilig, fint at du fant det... Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Støtter min TUNDRA 1557P med 855PM brikkesett 2ghz versionen? Det er vel en enkel sak og bytte den Cpuen ja? Lenke til kommentar
Saladin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fy faen de er så dumme, veldig bra har ikke bruk for en, men burde jeg for det om bestille en, pga denne "elleville" salget? Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fy faen de er så dumme, veldig bra har ikke bruk for en, men burde jeg for det om bestille en, pga denne "elleville" salget? Har du ikke bruk for en,er det vel bortkasta penger å bestille en ? Lenke til kommentar
Saladin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fy faen de er så dumme, veldig bra har ikke bruk for en, men burde jeg for det om bestille en, pga denne "elleville" salget? Har du ikke bruk for en,er det vel bortkasta penger å bestille en ? Jo, men man sparer 2500kr det er en god del. Lenke til kommentar
Stoned Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Fy faen de er så dumme, veldig bra har ikke bruk for en, men burde jeg for det om bestille en, pga denne "elleville" salget? Har du ikke bruk for en,er det vel bortkasta penger å bestille en ? Jo, men man sparer 2500kr det er en god del. Joda det er penger spart det,men å kjøpe noe en ikke har bruk for bare fordi det er billig ?? 3410 er ganske mye peng å bruke for å "spare" 2500 . Å når det da i tillegg blir brukt til noe en ikke har bruk for da ser ikke jeg helt logikken,men men,it aint my money and it sertenly aint my business. MEN det er jo ett godt kjøp da,det er ikke tvil om det Lenke til kommentar
_Prime_ Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 (endret) Her har vi da enda et lite tilbud? Koster ikke en krone engang! Edit: Fikk ikke shoppa den der dvdbrennern kommer database feil. Endret 11. august 2004 av _Prime_ Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Her har vi da enda et lite tilbud? Koster ikke en krone engang! tipper det er noe sånt som biter deg i rompa senere... Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 sparer 1600 på 1.7 ghz, bestilt... bestemte meg akkurat for å bygge selv Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 Prisene er tilbake til normale priser... sånn nesten ihvertfall... Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 Prisene er tilbake til normale priser... sånn nesten ihvertfall... hva kosta de først ? Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 De har kosta det der hele tiden. Ikke noe nytt det der.. Lenke til kommentar
TeAmlAmPerz Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 (endret) De har kosta det der hele tiden. Ikke noe nytt det der.. kosta 990kr uten mva!!!!! samma prisene=nei! (1,7ghz) Endret 12. august 2004 av TeAmlAmPerz Lenke til kommentar
Ravenlord Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 De har kosta det der hele tiden. Ikke noe nytt det der.. kosta 990kr uten mva!!!!! samma prisene=nei! (1,7ghz) Oi, nei kanskje ikke. Men når jeg klikka på linken så var prisen satt opp. Det forklarer endel. Forresten noen som får disse cpuene ? Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 13. august 2004 Forfatter Del Skrevet 13. august 2004 hvis du leser postene litt bedre, så kan du lese at bla jeg har fått de, prisene har blitt retta opp... Lenke til kommentar
clumzy Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Hei Trygve :-) Viser til bestilling av 1 stk. 1.7 GHz Dothan prosessor. Har prøvd å ringe deg. Vil bare minne om at denne prisen gjelder for oppgradering fra 1.6 GHz. Vennligst bekreft om du ønsker denne oppgraderingen eller vil slette ordren. Våre nettsider har vært uklare i denne sammenhengen. Beklager dette. Avventer bekreftelse. Mvh, Peter, Salgsavd., Whitebox Var besjeden jeg fikk, og valgte da å avbestille siden jeg egentlig ikke trenger denne cpu'n. Men man skal kunne ha kranglet seg til å få den til oppgitt pris siden det var det som var annonsert på sidene. Lenke til kommentar
Manuel Skrevet 13. august 2004 Del Skrevet 13. august 2004 Kjøp 10 stykker så sparer dere så mye penger at det går i pluss Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå