Gå til innhold

Feil med produktguiden?

Anbefalte innlegg

Topic.

Fikk melding om at Mamoz solgte Athlon 64 3400+ for 508kr per stykk.. så da fikk jo ikke jeg litt lyst til å hamstre cpu'er, så jeg sjekket om det stemte.. men nei.

Søkte ettet Athlon 64 3400+ på mamoz sine hjemmesider, og fikk opp to resultater: Faktisk Athlon 64 3400+ til 2901kr og en kjøleløsning til 508kr.

Noe som må fikses?

Endret av Demolish
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Topic.

Fikk melding om at Mamoz solgte Athlon 64 3400+ for 508kr per stykk.. så da fikk jo ikke jeg litt lyst til å hamstre cpu'er, så jeg sjekket om det stemte.. men nei.

Søkte ettet Athlon 64 3400+ på mamoz sine hjemmesider, og fikk opp to resultater: Faktisk Athlon 64 3400+ til 2901kr og en kjøleløsning til 508kr.

Noe som må fikses?

Ja det har du rett i, et lite tips!

Nederst på Produktguidesiden for A64 3400+, rett under den "siste/nederste" prisen, så er det en link hvor det står:

Med forbehold om feil og mangler. Meld fra om feil.

Hvis du klikker på den så kommer du til et skjema hvor du kan fylle ut det som er feil, du trenger ikke å gjøre det fordi jeg gjorde det akkurat :-)

(slike linker er det på alle produktene i produktguiden, regner med at de som retter opp feilene heller vil at man skal bruke skjemaet enn å poste her i forumet...) :)

Endret av schmelck
Lenke til kommentar

Hei, feilen er nå rettet.

Som det blir nevt setter vi stor pris på at feil meldes inn og aller helst via skjemaet nederst på siden. Når skjemaet benyttes sendes meldingen automatisk til de som er ansvarlige, og feilen rettes opp i løpet av kort tid.

Vil dessuten oppfordre alle til å lese teksten i prislistingen nøye dersom dere er i tvil om at prisen kan være feil. I dette tilfelle kom det tydelig frem at det var feil pris som var hentet inn når man leser produktteksten til Mamoz (som står med liten skrift til venstre for KJØP-knappen):

"Glacial Cooling Fan Socket-754/940/939 26dB For Athlon 64(3400+/64FX/Opteron(2.2G) IGLOO 7200"

Mvh,

Amund

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...