Gå til innhold

Elkjøp selger doom3 til 299


Gjest Slettet-80wCWpIM

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kjøpte mitt på Elkjøp i Sandvika, da jeg var der (noen timer siden) var det en del kopier igjen (20 vil jeg tippe), men de er kanskje utsolgt nå? Ikke vet jeg. Har akkurat starta det opp, og mot all forventning kom jeg faktisk inn i spillet og klarte å starte et nytt spill, samt gå til den første sikkerhetssjekken uten for mye hakking. Blir vel værre når jeg kommer lenger inn i spillet?

 

Spiller med alt på minimum (inkl. oppløsning). Har AMD Athlon 2200+, 512MB minne og GeForce 2MX.

 

Zlatzman

Lenke til kommentar
[iC' date=12/08/2004 : 01:52]
Føler meg rimelig fristet til å kjøpe det spillet, men etter å ha prøvd beta versjonen vet jeg ikke om jeg tør. De monster'ne er skummelt skumle :scared:

Du er vel klar over at stort sett alt har forandre seg siden betaen?

Han mente det jo ikke som en negativ ting! Han sa bare at han synes beta'en er skummel!

Han sa ikke at han ikke skulle kjøpe det fordi beta'en inneholdt bugs, sky-høye krav, dårlig grafikk osv osv! ;)

Syntes du betaen er skummel?

 

F*** hell...jeg pisser i buksa av "butikk versjonen" Sitter i mørket å spiller....men nå orker jeg ikke mer. "Vart skræmt no ja" hehe :blush:

Lenke til kommentar
Typisk at det koster 299 nå som jeg har forhåndsbestilt det på ebgames til 499. Får riktignok plakat og t-skjorte da, men litt mye med 200kr for det. Har dog bare betalt 50kr foreløpig, så kan eventuelt kanskje droppe å kjøpe det der.

Har jo dessuten fått plakaten. 150kr for en skjorte?  :hmm:  noen som har en allerede og vet om den er noe fet?

Hahaha :!: Doom 3 T-Shirt?

Jopp :D Svart t-skjorte med doom3 foran på brystet og en liten id-logo bak noen cm under nakken.

Lenke til kommentar

kjøpte doom3 på elkjøp i ålesund (moa) idag... de hadde 2 stk liggende ved kassa, så da var det bare et igjen når jeg gikk derifra.. men jeg var egentlig mest fornøyd med at hu bærta som sto i kassa ville at jeg skulle vise legimitasjon på at jeg er over 18 år, for doom3 var hvist litt voldelig og sånn.. og jeg er da vitterlig 27 år.. :!: da er iallefall humøret og resten av dagen redda for min del.. hehe :thumbup:

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte det på Elkjøp Lørenskog. Ganske morsomt egentlig, fordi da jeg stod i køen for å betale var det 5 stykker foran meg. 4 av dem skulle kjøpe doom, en kjøpte til og med to. Virket som de hadde mange eksemplarer da de fløy ut og inn av lageret for å fylle opp hylla ettersom den ble tom.

 

Forresten, KONGESPILL!!!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...