Maievh Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Har kjøpt meg Logitech Z-680 5.1 THX pc anlegge. også har eg et Creative Sound Blaster Live! Digital 5.1 lydkort. Lurer på om eg vil høre mye forsjell om eg kjøper et dyrere lydkort ? og hvilket skulle eg kjøpt visse te ? Lenke til kommentar
uburen Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Hvis du sjøl er fornøyd med lyden, er det ingen vits i å kjøpe nytt lydkort. Jeg tror det er mer å hente i kvaliteten f.eks på Mp3 filene. (antall Kbps) Lenke til kommentar
Maievh Skrevet 11. august 2004 Forfatter Del Skrevet 11. august 2004 jaja bestillte nytt eg. Audity 2 ZS, ok kort de ? Lenke til kommentar
Hybelkanin Skrevet 11. august 2004 Del Skrevet 11. august 2004 Bra til spill, ikke optimalt til musikk. Lenke til kommentar
Nastro Azzurro Skrevet 12. august 2004 Del Skrevet 12. august 2004 hvis han skal høre på mp3 filer så funker det jo kjempe flott! når du nevner musikk, så tenker du vel på å lage musikk muligens? men man må tenke på at lyden blir ikke bedre enn det svakeste leddet... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå