Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

Bredbånd i Sverige

Anbefalte innlegg

Noen som kan anbefale en leverandør. Fra lørdag bor jeg i Sverige, og trenger da selvfølgelig et abonnement. Noen som kan anbefale en leverandør som klarer å levere litt god hastighet? :thumbup:

Stedet er for øvrig Ljusdal, dersom det hjelper noen.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bredbandsbolaget er veldig bra. Lav pris meget god hastighet. Er så heldig at jeg har bredbåndsfabrikken hjemme. :yes:

De har startet med 100 Mbit linje men da er det begrensning på 300Gig per måned og det er ikke kun nedlastning men begge veier.

Lenke til kommentar
Bredbandsbolaget er veldig bra. Lav pris meget god hastighet. Er så heldig at jeg har bredbåndsfabrikken hjemme.  :yes:

De har startet med 100 Mbit linje men da er det begrensning på 300Gig per måned og det er ikke kun nedlastning men begge veier.

Bredbandsbolaget har leverer tydeligvis ikke i Ljusdal :no: Og ikke Bostream heller. Vel, ikke høyere enn 0.5 mbit i beste fall.

Endret av TEE
Lenke til kommentar

Vet at Telia leverer stort sett overalt i sverige. De har startet en kampanje nylig, der du får 8mbit til ca 400 kroner. Telia er sveriges svar på telenor. Vet at de tilbyr adskillig bedre uthastighet på sine DSL løsninger i forhold til telenor.

Hadde bredbansbolaget gått, ville jeg helt klart gått for dem, men ettersom du ikke kan få det, er nok Telia det beste alternativet.

-z00l-

Lenke til kommentar
Noen som kan anbefale en leverandør. Fra lørdag bor jeg i Sverige, og trenger da selvfølgelig et abonnement. Noen som kan anbefale en leverandør som klarer å levere litt god hastighet? :thumbup:

Stedet er for øvrig Ljusdal, dersom det hjelper noen.

Hmmm...kanskje denne siden kan være til hjelp? (Litt sært at siden ligger på en dansk server selvsagt - men den ser bra ut mht. informasjon og liste over selskaper)

http://bossew.1go.dk/Bredband.htm

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...